GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 18 stycznia 2018

1677. Recenzja: Vabun Gold perfumowany żel pod prysznic

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o żelu pod prysznic. 

Będzie to mazidło znane pod nazwą Vabun Gold.

Słowo od producenta: "Żel pod prysznic dla mężczyzn, przeznaczony do codziennej pielęgnacji ciała. Idealny dla każdego rodzaju skóry, o zapachu truskawki, ananasa, jabłka, kminku, gałki muszkatołowej, piżma, jaśminu, cynamonu, cytrusów. Piękny, słodki aromat dodający pewności siebie. Zapach utrzymuje się jeszcze długo po kąpieli.

Produkt przetestowany dermatologicznie, pH przyjazne skórze."

Mazidło w butli:



Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam od VabunNormalnie można je ucapić w tu, gdzie kosztuje ok. 10 zł.
Zapach: przyjemny, drzewny, ciepły.
Konsystencja: żelowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jako złota butla z atomizerem z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 250 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na dwa miesięcy mycia się.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że nigdy bym nie przypuszczała, że będę używała męskich kosmetyków do mycia się. Początkowo chciałam ofiarować ów żel bratu lub tacie, ale gdy tylko powąchałam ten produkt, to z miejsca się zakochałam w jego zapachu. I nie mogłam się jemu oprzeć. Tak więc z dumą przyznaję, że żel pod prysznic 
Vabun Gold podoba się również i kobietom. Ten ciepły, słodki piżmowy aromat jest nie do opisania... I ta pachnąca kusząco piana podczas kąpieli.. Uwielbiam relaks w wannie z tym żelem. Produkt dobrze myje, jest wydajny i wspaniale się pieni. Mazidło mnie także nie podrażniło ani nie uczuliło. I to tego ta jego cena - 10 zł. Jak dla mnie to hit ostatniego czasu i na pewno jeszcze nie raz sięgnę po ów żel do mycia. Dla zainteresowanych dodam, że produkty Vabun (np. perfumy) można znaleźć w drogeriach Hebe oraz sklepach z modą męską Pako Lorente za ok. 90 zł.
Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy z Leonem

32 komentarze:

  1. Dla mnie to to śmierdzi. Ale cóż.. każdy ma inne preferencje olfaktoryczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój zdecydowanie nie pała sympatią do tej marki, a u siebie raczej go nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś źle kojarzę tę markę, więc nie używam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakieś nietypowe opakowanie jak na żel :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach kąpieli musi być przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Seems really interesting. I have liked that texture.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba bym się z tym nie polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, ciekawe jak pachnie ten żel. Super, że sprawdził się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam jego zapach szczególnie jak mój się nim umyje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest ten żel znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę go poszukać, bo myślę, ze by mi odpowiadał. Ja dzisiaj spacer i ćwiczenia, ćwiczenia. Mam nadzieję, że antybiotyk pomaga i masz się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no proszę, po Twoim wpisie jestem zaintrygowana jak toto pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Siostra ma, ale jeszcze nie próbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio ciągnie mnie do takich bardziej męskich zapachów, więc muszę do poszukać w Hebe. <3
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się fajnie, co tam, że dla facetów. Zapach też może mi przypaść do gustu. :) Ciekawy produkt.

    Miłego dzionka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę naturalne mydełka ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. kompletnie nie znam, ale dość drogi jest :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaśmin to coś dla mnie. Własnie herbatkę jaśminową popijam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja znalazłam już swój ukochany żel i nigdy z niego nie zrezygnuje <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cena boska, do tego te wszystkie inne zalety - biere!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Looks really interesting! Have a nice evening)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny żel pod prysznic :) Bardzo lubię takie żele, które mają fajny zapach :)

    Pozdrawiam,
    Pstryk

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za kosmetykami o zapachu perfum :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru