GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 20 stycznia 2018

1679. Przegląd oferty z Milly Bridal!

Witajcie!

Dziś się poczujemy jak księżniczki.

Czas bowiem na cudowne sukienki, jakie w swojej ofercie ma firma Millybridal UK.

Komuniabal maturalnyślub, cheap Bridesmaid Dresses UK.
Do tego mnóstwo stylowych dodatków.

A to wszystko z dostawą na cały świat z dogodnymi formami płatności!

Oto co mi się najbardziej spodobało:

a) koronkowa prom dresses:

Klik!

b) fioletowa bridesmaid dresses:

Klik!

c) burgundowa prom dresses:

Klik!

d) zwiewne bridesmaid dresses:

Klik!

e) koronkowa wedding dresses:

Klik!


Dla przypomnienia:

a) koronkowa prom dresses: Klik!
b) fioletowa bridesmaid dresses: Klik!
c) burgundowa prom dresses: Klik!
d) zwiewne bridesmaid dresses: Klik!
e) koronkowa wedding dresses: Klik!

A Wam która z kreacji spodobała się najbardziej?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. te przedostatnie sukienki fajne są:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje, najbardziej podoba mi się pierwsza sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko pierwsza na sekundę przykuła mój wzrok, mimo to nie mój styl zupełnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fioletowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi, że pora się rozglądać za sukienką na wesele koleżanki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są. Zauroczyły mnie te sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i trzecia sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te sukienki są bajeczne, każda z nas chciałaby mieć takie w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne. Moje ulubione to te dwie pierwsze. :) Fantastyczne. Życzę udanego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne sukienki ;) Te długie podobają mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam jeszcze sklepu ale z pewnością zapoznam się z asortymentem :)
    Pierwsza sukienka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są piękne ale ślubna jest cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. w sumie w żadnej się nie widzę, ale dzięki za podrzucenie fajnej strony, bo w tym roku trzy wesela mi się szykują, a że w jednej rodzinie, to nie wypada w tej samej sukience się na nich pokazać, więc trzeba szukać dwóch nowych. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. W pierwszej sukience poczułabym się jak księżniczka :). Mam nadzieję, że już się zdecydowanie lepiej czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  16. ta burgundowa jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienki cudne, ale za bardzo elegancji - obecnie nie szykuje mi się nic wystawnego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie najbardziej wpadła w oko ta w kolorze burgunda. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. MI zdecydowanie c by odpowiadala, ale styl troche nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Burgundowa jest piękna :)
    Pozostałe także prezentują się bardzo dobrze, ale ja osobiście bym nie założyła. Nie mój styl ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kreacje, uwielbiam sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta pierwsza suknia byłaby idealna w czarnym <3

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru