GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 8 grudnia 2022

3029. Clinique Smart Night Custom -Repair Moisturizer krem na noc dla cery tłustej i mieszanej

 Witajcie!

Dziś czas na kremikowanie się.

Będę mówić o Clinique Smart Night Custom -Repair Moisturizer krem na noc dla cery tłustej i mieszanej.

Słowo od producenta: "Krem na noc Clinique Smart™ Night Custom-Repair Moisturizer jest wielozadaniowy dla Twojej skóry. W miarę upływu czasu powstające na powierzchni skóry uszkodzenia pogłębiają się i stają coraz bardziej widoczne. Smart™ Night Custom-Repair Moisturizer wychodzi naprzeciw takim problemom jak drobne linie i zmarszczki, utrata wilgoci, przebarwienia, spadek jędrności. Zapewnia skórze możliwość wyspecjalizowanej naprawy podczas snu. Formuła kremu opiera się na inteligentnej technologii, która sprawia, że budzimy się z jędrniejszą, bardziej promienną skórą – z wygładzonymi liniami i zmarszczkami. Działanie: nawilżające, rozświetlające, ujędrnia, wygładza Konsystencja: krem Linie elitarne: nie Pielęgnacja specyficzna: nie Płeć: damski Pojemność: 50 ml Pora stosowania: noc Rodzaj skóry: dojrzała, wrażliwa."

Produkt w okazałości:







Od producenta:





Konsystencja:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność
produkt znalazłam w kalendarzu adwentowym Clinique. Normalnie jego cena to ok. 350 zł za pełen wymiar (50 ml). 
Zapach: delikatny, neutralny.
Konsystencja: kremikowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jak odkręcane puzderko, minimalistyczne, w tonacji szarawej z czarnymi napisami od producenta. Pojemność mojej miniaturki: 7 ml.
Wydajność: średnia. Takie opakowanie starczy nam na ok. dwa tygodnie używania.

Działanie
dobre. Zacznę od tego, że to moja czwarta już styczność z mazidłami Clinique. I tu - w przeciwieństwie do poprzednich gagatków: Klik! i Klik! i Klik! - wreszcie czuję satysfakcję z użytkowania produktu. Ten kremik faktycznie działa, tak jak obiecuje producent. Przede wszystkim, świetnie nawilża i odżywia skórę, zapewniając jej zdrowy wygląd i promienność. Dzięki lekkiej, szybko wchłaniającej się konsystencji, specyfik jest idealny dla posiadaczek cer tłustych czy mieszanych. Można go spokojnie stosować pod makijaż, gdyż nie będzie rolował, ani ciastkował pudru ani podkładu. Oprócz właściwości nawilżających, mamy też działanie przeciwstarzeniowe, gdyż regularność stosowania kremu daje nam niwelację drobnych zmarszczek i wygładzenie nieestetycznie wyglądających cieni pod oczami. Wspomnę jeszcze o faktcie, że mazidło mnie nie podrażniło, ani nie uczuliło. Wydajność też jest na plus - taka mała pojemność wystarczyła mi prawie na dwa tygodnie użytkowania. Nie wiem jednak, czy wrócę do powyższego produktu ponownie... Cena regularna jest bowiem szalona... Ale jeśli natrafię kiedyś na promocje, to na pewno się skuszę na kolejne opakowanie. Tak czy inaczej - polecam kupić, jeśli Wasz portfel na to pozwoli.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki tej marki. Fakt- tanie nie są, ale fajnie działają.

    OdpowiedzUsuń
  2. From this brand, I prefer the products for the eyes than the ones for the skin.

    OdpowiedzUsuń
  3. It is the best. Definitely, it's great to find it on sale. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ocena całkiem cacy. Czy ja kuźwa ślepa, bo ceny nie widzę...o matko. 😆 Jak dzionek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kosmetyk. Warto go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak mam. Jak coś jest dobre a drogie czekam na promocje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem ten dedykowany jest mojemu typowi skóry, więc może go sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Suele ser una buena marca, pero un poco cara.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak kogoś stać, to niech korzysta. Ja kiedys lubiłam tę marke, ale już od bardzo dawna mnie nie stać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może produkt warty jest swojej ceny ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por la recomendación. .

    OdpowiedzUsuń
  12. Among the brands for beauty products that do not need to be introduced again and have proven their effectiveness

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba kiedyś miałam próbkę kremu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This sounds great! Hugs, valerie

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam go kiedyś, w wersji miniaturowej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam cerę mieszaną, więc mogłabym spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt. Bardzo estetyczne zdjęcia 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam inny typ cery, więc raczej odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kilka produktów z Clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś kremy z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for your review. Have a nice week :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z jeden strony, skoro dobry, to bym sobie takie sprawiła. Z drugiej, cena mnie odstrasza, bo nawet na promocji będzie drogi :(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru