GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 2 czerwca 2022

2921. Clinique All About Eyes Rich odżywczy krem pod oczy

 Witajcie!
 
Dziś czas na skórę pod oczami.
 
Będę mówić o Clinique All About Eyes Rich odżywczy krem pod oczy.
 
Słowo od producenta: "Druga odsłona popularnego kremu All About Eyes. All About Eyes Rich to odżywczy krem o gęstej, bogatej konsystencji. Zmniejsza podkówki, zmarszczki i cienie pod oczami. Wspomaga naturalna produkcje kolagenu w skórze, przez co wygląda ona na bardziej napięta, rozjaśniona. Do wszystkich typow cery, szczególnie do cery suchej. Bezzapachowy."
 
Produkt w okazałości:
 

 



 Od producenta:
 

 
 
 
  
 
Po otwarciu wieczka:
 

 
 
 Na dłoni:
 
 
 

Szczegóły:

Cena i dostępność:
produkt znalazłam w kalendarzu adwentowym Clinique. Normalnie jego cena to ok. 120 zł za pełen wymiar (15 ml). 
Zapach: delikatny, neutralny.
Konsystencja: lekkiego żelo-kremu.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jak odkręcane puzderko, minimalistyczne, w tonacji blado-brzoskwiniowej, z białymi napisami od producenta. Pojemność mojej miniaturki: 5 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na ok. 8-10 tygodni używania.

Działanie:
średnie. Zacznę od tego, że to moja trzecia już styczność z produktami Clinique. I tu, podobnie jak w poprzednich przypadkach: Klik! i Klik! - nic mnie nie zachwyciło. Czemu? Ano temu, że kremik ów, o którym było tak głośno kilka lat temu za sprawą sporej kampanii marketingowej marki, to taki zwyklaczek. Porównałabym wręcz jego działanie do tanich swojskich naszych produktów typu Ziaja lub Floslek. Ot coś tam nawilży, nieco odżywi, ciutkę rozjaśni. I to w sumie wszystko. A to sami przyznacie nie brzmi jakoś wyjątkowo, ani tym bardziej adekwatnie do srogiej regularnej ceny mazidła, opiewającej na ponad 100 zł... Za kosmetyk tak drogi spodziewałam się czegoś naprawdę spektakularnego, typu gładkość jedwabiu, koloryt alabastru, zniknięcie zmarszczek. Niestety nic takiego nie nastąpiło, mimo sumiennej, codziennej aplikacji produktu. Może dla odmiany jakieś plusy? Mazidło mnie na szczęście nie podrażniło, ani nie uczuliło. Dzięki żelowej konsystencji szybko się wchłaniało i nie pozostawiało tłustej warstwy na skórze. Miło także się zaskoczyłam wydajnością specyfiku - taka malutka próbka starczyła mi naprawdę na długo, bo aż na dwa miesiące. Nie wrócę jednak do kremiku z Clinique ponownie, ani tym bardziej nie kupię pełnego wymiaru, gdyż działanie gagatka kompletnie nie idzie w parze z ceną.
Ocena: 3/5

Miałyście?

Kathy Leonia

45 komentarzy:

  1. The rich version is one of my favourites.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tienes razón, es demasiado caro para lo que ofrece, estos cuidados los encontramos en otras cremas de precios no tan elevados.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam że mnei również nei zachwycają produkty tej marki coś tam miałam ale było to zupełnie nie warte zakupu. Wyjątkiem może jest takie mazidło do ust w kredce, zastanawiam sie nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello!! I don't know this product, but the post is really good. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  5. cena mnie zniechęca zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam kosmetyku, ale 100 zł za zwyklaczek to podziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego kosmetyku, ale taka cena zdecydowanie zniechęca mnie do jego przetestowania. Za 120 złoty to też bym się spodziewała spektakularnego efektu, a tu takie rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Не знаю, как крем действует - не пробовала.
    Но я предпочитаю натуральные продукты: ломтик свежего огурца или ватные тампончики со свежезаваренным чаем на область глаз.
    Декоративные крема у меня вызывают аллергию.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy bym chciała wydać 120 zł na krem.... no chyba, że wcześniej bym go przetestowała tak jak Ty. Za pomocą kalendarza adwentowego

    OdpowiedzUsuń
  10. Współczuję, to kosmetyk dla celebrytów z telewizji, stać ich na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam w takim samym opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawią mnie kosmetyki z tej marki, muszę z niej coś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro dzoałanie nie równa się cenie, to podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie miniaturki. Idealne do testowania. Do Clinique jeszcze nie doszłam. Najpierw muszę rozprawić się z Lancome 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro taki sobie, to tym bardziej nie jest mi szkoda, że cena nie na mój portfel. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie korzystam, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam i patrząc na cenę raczej nie będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uy que pena que no te agrado del todo. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  19. Great product and good review. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze wiedzieć. Miłego dnia 🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  21. Clinique es una marca que me gusta mucho.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że tak słabo wypadł. Przy tej cenie też oczekiwałbym lepszego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  23. No szkoda, ja niektóre produkty tej marki bardzo lubię - inne mniej zatem rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam tego kosmetyku, ale dziękuję za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam nigdy nic z tej marki, powiem szczerze, że miałam wielką ochotę sprawić sobie serię tych kremów, ale po Twojej recenzji trochę zmalała chęć ich posiadania ;))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  26. High price and inadequate quality.

    OdpowiedzUsuń
  27. It looks a good product. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week-end!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten produkt jakoś szczególnie mnie nie zaciekawił :/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie sprawdził się przyzwoicie, ale nie był to najlepszy krem mojego życia :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam i raczej nie będę go mieć 😀

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam i raczej nie planuję kupować. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj faktycznie lekkie rozczarowanie, zwłaszcza jak się weźmie pod uwagę cenę regularną.

    OdpowiedzUsuń
  33. No to jak nic zniechęciłaś do zakupu. :D Po "średniaczek" to ja wolę iść do drogerii, by kupić coś nawet 10 razy taniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. passsando para desejar um lindo e feliz domingo bjs saude

    OdpowiedzUsuń
  35. ..markę znam, ale nie miałam tego produktu.. dziękuję za rekomendację, lecz nie jestem zainteresowana, tym bardziej, że mam krem pod oczy z którego jestem zadowolona :)

    - pozdrawiam ciepło, życzę Ci ogrom zdrówka i uroczych chwil 💚

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam i nie będę miała ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru