GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 20 kwietnia 2021

2680. Women Deodorant Silk Touch Deodorant Spray 24 hours active dezodorant w spray

 Witajcie!

Dziś czas na ukrycie brzydkich zapachów spod paszek.

Będę mówić o Women Deodorant Silk Touch Deodorant Spray 24 hours active dezodorant w spray.

Słowo od producenta: "Dezodorant w spray."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Skład:



Otworek:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Allegro w licytacji tzw. paczki kosmetyków za ok. 5 zł w przeliczeniu.
  Zapach: przyjemny, słodki, pudrowy.
 Konsystencja: spray.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w tonacji pudrowego fioletu i pomarańczu z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 150 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie staczy na trzy miesiące używania.
Działanie: średnie. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z produktem marki Women. Nigdy wcześniej nie rzuciły mi się te mazidła w oczy i prawdopodobnie, gdyby nie spontaniczny zakup paczki różnych kosmetyków na Allegro, to nigdy sama bym tego dezodorantu nie kupiła. Moim bowiem numerem 1 jeśli chodzi o pielęgnację skory pod pachami i ochronę przed potem jest Rexona i jeszcze nie zdarzyło się, aby jakiś inny kosmetyk ją zastąpił. Tak było więc i tym razem. Produkt Women, mimo ładnego, delikatnego zapachu, okazał się zwykłym przeciętniakiem, który działa ok. 3-4 godzin i to przy naprawdę delikatnym wysiłku. Jeśli byśmy uprawiali jakiś sport ekstremalny, czy doświadczali sytuacji niezwykle stresowej dla nas, to ewidentnie byśmy się spocili. A pod naszymi pachami radośnie by wykwitły wesołe, mokre plamy. Co prawda tu zaznaczę, że mimo spocenia się, sama woń potu nie jest odczuwalna, bo dezodorant na całe szczęście dobrze maskuje takie smaczki - ale już placków mokrych pod pachami schować się nie da... Tak więc niestety nie brzmi to ani kusząco ani zachęcająco do użytkowania gagatka. Może dla odmiany jakieś plusy? Ano trzeba wspomnieć, że s
pecyfik nie podrażnił mnie ani nie uczulił, jest wydajny i ładnie pachnący, ale nie działa, tak jak powinien. Zatem nie sięgnę po niego ponownie i Wam go raczej odradzam. 
Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Deodorant spray is very simple to use!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Dla mnie dezodorant to musi przede wszystkim pomóc mi z trudnych sytuacjach, zwłaszcza latem :D Jestem aktywna, więc nie łatwo jest oblać się potem. Jak dezodorant ma więcej minusów jak plusów, nie warto po niego sięgać.
    Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for sharing your experience with it

    OdpowiedzUsuń
  4. I am not a fan of sprays, they make me cough! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że się nie spisał, ale dobrze że nie kosztował dużo

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam i jak widzę nic nie tracę.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam i nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
  8. What a pity. I prefer roll on deodorants. Have a nice day dear.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello, that's a cool post.

    Always great reading product reviews

    OdpowiedzUsuń
  10. Dezodoranty dla kobiet kojarzę z reklam Marii Szarapowej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego dezodorantu :) Preferuję kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi!
    I don't like spray deodorant very much, I prefer the stick one.
    Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice review! I’d like to try it. Thank you very much )

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tego dezodorantu, gdyż wolę sięgać po sprawdzone marki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę, ale wątpię, aby kiedykolwiek trafił w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oi Kathy! Gosto muito deste tipo de desodorante, uso muito!
    Obrigada pela visita e comentário, seguindo de volta!
    😘👍

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh too bad that it didn't work. Thanks for the warning . I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. I have different Deodorant Sprays in my home. But my cats don't like the smell.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz go widzę. Szkoda działania, ale tyle dobrze, że był tani.

    OdpowiedzUsuń
  20. W tej kwestii jestem wierna Dove :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej marki, ale może i dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już dawno zrezygnowałam z używania dezodorantów w sprayu, wolę w kulce:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru