GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 8 kwietnia 2021

2674. Rimmel Lasting Matte podkład matujący

 Witajcie!

Dziś czas na buzi mat.


Słowo od producenta: "Make-up Rimmel Lasting Matte ujednolica odcień Twojej skóry i zakrywa jej drobne niedoskonałości.

Właściwości:

  • znakomite właściwości kryjące
  • matuje cerę
  • długotrwały efekt

Sposób użycia:


Nanieś make-up na wszystkie podstawowe punkty twarzy, na czoło, policzki i brodę."


Produkt w okazałości:








Od producenta:





Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Na buzi:


Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt można znaleźć na Notino.pl za ok. 22 zł.
  Zapach: delikatny.
 Konsystencja: podkładowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, a'la tubka, w tonacji biało-czzarnej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 30 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie staczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że moja skóra na twarzy jest wymagająca, gdyż przetłuszcza się niemiłosiernie. Nieważne, czy jest lato czy zima, moja buzia świeci się radośnie nadmiarem sebum jak olej kujawski wylany na patelnię. W wyniku tego, doprawdy każdy podkład ma nie lada problem, aby utrzymać moją skórę w stanie bez świecenia na dłużej niż 3 godzin. Dlatego też, kierując się wyborem smarowidła czy też fluidu, muszę wybierać produkty mocno matujące. Na podkład z Rimmel miałam chętkę już od dawna, ale zawsze jakoś zapominałam go kupić. Na szczęście ostatnie zakupy na Notino.pl otworzyły mi drogę do przetestowania tegoż gagatka. I powiem Wam, że zakochałam się w tym specyfiku od pierwszego nałożenia. Dlaczego? Ano dlatego, że ten fluid naprawdę matuje! I to nie na godzinę, nie na dwie, ale na całe 6-7 godzin. Może nie jest to wynik powalający trwałością, ale dla mnie to naprawdę satysfakcjonujące działanie, godne uznania. Jak używam przyjemniaczka? Ot banalnie! Mianowicie, wyciskam na dłoń objętość produktu równą ziarnku groszku. Następnie rozgrzewam palce i punktowo "kropkuję się". Potem wklepuję mazidło gąbeczką lub zbitym pędzlem. Podkład dzięki delikatnej, kremowej konsystencji błyskawicznie "wtapia się" w moją karnację. Skóra nabiera zdrowego, ładnego wyglądu; nie ma błysku ani niepotrzebnego blasku. Dodam, że podkład nie podrażnia, ani nie uczula. Jeśli do tego wspomnę o wydajności, szerokiej gamie odcieni i stosunkowo niskiej cenie w promocji - warto wypróbować. Ja z pewnością do fluidu z Rimmela wrócę jeszcze nie raz. Polecam.

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

56 komentarzy:

  1. Здравствуйте, Кэти! Спасибо за рекомендации этого тонального средства!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great!!thanks for sharing !!

    OdpowiedzUsuń
  3. this looks good, great photo! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. The skin looks great!! Thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecę siostrze. Ona używa takich podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś miałam, ale bez szału u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama miała go kiedyś i była bardzo zadowolona; ) Super wygląda na buzi
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy to tylko tak na zdjęciu, ale widać lekkie zaczerwienienie jak podczas wysokiej temperatury ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt. Muszę rozejrzeć się za tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  10. I do like this product. Awesome post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym produkcie, jednak sama nie używam podkładu wiec też nie znam go osobiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola guapa, no conocía esa base de maquillaje. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak trafię na promocję, to się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi!
    It looks like a really good product.
    Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś :) A podkład matowy nie dla mnie . Za bardzo mnie wysuszają

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować, bo niestety moja twarz też lubi się świecić...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go jeszcze. Skoro tak dobrze wypadł muszę go wypróbować. Przyznaję, że jestem (albo raczej moja skóra jest) bardzo wybredna jeżeli chodzi o podkłady.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ladny efekt, naprawdę ciekawy kosmetyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing review
    Thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam, że jest fajny, ale nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że ten produkt dobrze by się prezentował na moim fejsie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ale z chęcią go sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowida się rzeczywiście dobrze- przyznam ,że nie miałam sznas wcześniej go testować na swojej skórze :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Looks great. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używam. Miłego dnia 🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie wyglądasz :) dawno nie miałam nic z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te ha quedado un maquillaje muy bonito
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam dwa podkłady z rimmela i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzadko kiedy używam podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. She looks great on her face.
    Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podkładów nie używam, ale dobrze że ten się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tego nie znam. Z podkładami Rimmel mam różne relacje. Niektóre lubię, inne wypadły tragicznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ten podkład i bardzo mi nie przypasował :p Od kilku miesięcy leży nieużywany. Faktycznie dobrze matuje cerę ale wygląda na mojej twarzy okropnie - taka tapeta ;(

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello!! this looks really nice.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda na twarzy rewelacyjnie, widać dobry produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja już chyba wszystkie fluidy na świecie przetestowałam :D Aktualnie mam z Loreala, ale odkąd jest epidemia to w ogóle rzadko używam, bo już mi się nawet nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie miałam tego produktu. Jestem ciekawa jakby się sprawdził przy mojej nieco suchej cerze

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie, że trafiłaś na tak udany podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rimmel ma świetne podkłady, tego akurat nie używałam ale bardzo lubię słynny podkład z czerwoną nakrętka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam z podkładami Rimmel jeden problem - u mnie one strasznie oksydują i ciemnieją po kilku godzinach.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super, że jesteś zadowolona. Moja skóra ostatnio jest bardziej sucha, więc ja szukam nawilżających podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurka prześwietlone zdjecie :((

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. great product and wonderfull photos! A kiss

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru