GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 12 kwietnia 2021

2675. Przesyłka z Revers Cosmetics!

 Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie przybyło do testów z Revers Cosmetics:



I w poszczególe.



Powiem Wam, że już dawno byłam wielce ciekawa mazideł ze słynnym olejem konopnym, ale jakoś takoś nigdy nie miałam ich okazji jeszcze testować.

Dlatego też niezmiernie ucieszyłam się, gdy dołączyłam do składu #revesgirls i mam możliwość testowania samych smaczków kosmetyczków z tej marki.

Już wiem, że na pierwszy ogień testów pójdzie płyn micelarny i maska do włosów, gdyż albowiem pokończyły mi się ostatnio te właśnie dwa typy specyfików.

Potem w ruch pójdzie serum do włosów oraz pomadka do ust.

Na sam koniec zostawię najlepsze, czyli ów naturalny olej.

Jeszcze raz bardzo dziękuję Revers Cosmetics za zacną przesyłkę!

A Wam co najbardziej wpadło w oko z powyższych cudaków?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. all the products look fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesyłka bardzo ciekawa. Czekam na wyniki testów.

    OdpowiedzUsuń
  3. The cosmetics with hemp are really trendy now!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na wyniki testów. Pozdrawiam serdecznie 🏵️🏵️🏵️🏵️

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście wszystkiego, co nazywa się konopie po prostu się boję. Jeśli już bym coś wybrał to może ten specyfik do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I didnt know this brand's products, thanks for your sharing....

    OdpowiedzUsuń
  8. Very cool. Must be expensive too. Hope it's great.

    OdpowiedzUsuń
  9. Balsamy do ust uwielbiam, tego jeszcze nie widziałam : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie. Jestem ciekawa efektów testowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie chyba wszystko mnie ciekawi. Udanych testów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I have to try this brand, they have amazing products! 

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie z tych produktów mnie ciekawią. Owocnego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi!
    I don't know the brand, but the regenerating hair serum caught my attention.
    🦋✨

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw, niech dobrze służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa seria. Chętnie bym wypróbowała te produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No conocia esta marca pero me han gustado mucho los productos
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie chyba zaciekawił najbardziej balsam do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę takich kosmetyków już miałam, byłam zadowolona, ale najbardziej mnie zachwyca żel przeciwbólowy. Pomaga bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Coraz bardziej jest popularne CBD w kosmetykach. Kupiłam kiedyś olejek konopny do skóry suchej dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Balsam do ust zwrócił moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja testowałam ich inne produkty i uważam, że ta marka jest bardzo dobra. Tej nowości jeszcze nie testowałam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Congratulations look good cosmetics. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  24. Привет, Кэти! Меня привлекла восстанавливающая сыворотка для волос. Спасибо, что поделились информацией об этой косметике!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na recenzje, jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe kosmetyki, bardzo lubię produkty z CBŚ😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam maść z olejem konopnym i nic nie działała. Może mało tego oleju w składzie było. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam 🌴

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na recenzję z niecierpliwością!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała przesyłka! Jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzą te kosmetyki. Mam konopny szampon do włosów i nie jest zły;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru