GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 19 kwietnia 2021

2679. Wiosenne zakupy kosmetyczne z Notino.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na coś co kobiety lubią najbardziej.

Oto moje skromne zakupy kosmetyczne z mojej ulubionej drogerii internetowej Notino.pl

Tak się prezentują w całości:


I w szczególe, podzielone na kategorie użytkowania. 

Włosy:

od lewej: Green Pharmacy Hair Care Chamonile szampon do włosów osłabionych i zniszczonych; Head & Shoulders Menthol szampon przeciwłupieżowy
Depilacja:

Arcocere Deepline paski do epilacji woskiem do ciała

Twarz:

od lewej: Tołpa Dermo Face Sebio delikatny peeling enzymatyczny; Nuxe Huile Prodigieuse multifunkcyjny suchy olejek do twarzy, ciała i włosów; Green Pharmacy Face Care Green Tea delikatny żel oczyszczający do skóry tłustej i mieszanej.

Ciało:

od lewej: Green Pharmacy Body Care Muscat Rose and Green Tea żel pod prysznic; Rexona Active Shield antyperspirant w spray 48 godz

Perfumy:

od lewej: Calvin Klein CK IN2U woda toaletowa dla kobiet; Elizabeth Arden 5th Avenue woda perfumowana dla kobietNuxe Prodigieux woda perfumowana dla kobiet; 
 
Rzęsy:

Ardell LashGrip transparenty klej do sztucznych rzęs z biotyną

Powiem Wam, że potrzebowałam takich solidnych zakupów kosmetycznych zwłaszcza, że już dawno nie kupowałam sobie nic nowego z tejże kategorii.

Niemniej jednak sporo produktów pokończyło mi się i potrzebowałam na tzw. już żelu do mycia ciała i buzi, oraz szamponów.

Nie mogło się też obyć bez nowych perfum na nadchodzące, słoneczne dni, a także ukochanego peelingu enzymatycznego.

Reszta specyfików to takie zachciewajki do testów.

Co Was najbardziej zaciekawiło z powyższych specyfików?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. Muszę też kupić peeling 3enzymy : ) Dużo pozytywnego czytałam
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zakupy prezentują się świetnie. Satysfakcji z ich stosowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. You treated yourself to some great products, enjoy! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Great products, I like Green pharmacy products

    OdpowiedzUsuń
  5. What a lot of interesting things!

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam szamponu z Green Pharmacy. Lubię ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio poszalałam z kupnem perfum (aż 6 małych flakoników), ale nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy, mam ten zapach CK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście znam Head&Shoulders i sam z tego szamponu korzystałem przez jakiś czas. Myślałem, że to szampon dla facetów a tu niespodzianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w tym miesiącu planuję większe zamówienie głównie środków do domu, chemii itp.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że notino to tylko perfumy. :)
    Bardzo lubię CK I2U <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Świetne zakupy! :) O stronie słyszałam, ale sama nie miałam okazji z niej zamawiać. Szkoda, bo mają naprawdę ciekawy asortyment. Przyznam, że wiele produktów mnie ciekawi i chętnie bym je wypróbowała :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Me encanta todos tus productos, se ven muy buenos
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice face stuff. Very cool Monday post!

    OdpowiedzUsuń
  15. Very interesting products, I want to try the Nuxe parfum

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne produkty, niektóre z nich znam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice choice !  Looks awesome!     

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale nie takie skromne :D Uwielbiam ten peeling z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No dziewczyno - zaszalałaś 😉
    Mnie zaciekawiły, te zachciewajki do testów 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo! uwielbiam ten peeling z Tołpy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Szampon, który używam jest w rozmiarze XXL...Perfumy...choć na razie mam zapas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello!! I didn't know this product, thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej zaciekawiły mnie szampony, peeling enzymatyczny Tołpa i żel pod prysznic. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Love all the perfume you have 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi!
    Thanks for the recommendations!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zakupy! Najbardziej mnie zaciekawił peeling enzymatyczny, ciekawe jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  28. OO, chyba jakiś nowy szampon Head and shoulders.. Zainteresował mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zakupy. Kilka z tych produktow by sie przydalo. Ostatnio znow zaszalam z Oriflame :) lubie ich zapachy i zele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zakupy. Ja również lubię tę perfumerię, czasem robię tam zakupy, mają duży wybór. Ciekawi mnie peeling enzymatyczny Tołpy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Tołpa jak dla mnie mega - i Calvin Klein! Zresztą Notino - ma same świetne produkty w bardzo dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru