GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 13 kwietnia 2021

2676. Marion Hand Cleansing oczyszczający żel do rąk właściwości antybakteryjne

 Witajcie!

Dziś czas na dezynfekcję.

Będę mówić o Marion Hand Cleansing oczyszczający żel do rąk właściwości antybakteryjne.

Słowo od producenta: "Marion żel antybakteryjny do rąk

Pojemność: 50 ml

  • antybakteryjny
  • oczyszcza
  • dezynfekuje
  • bez użycia wody

Antybakteryjny żel do dezynfekcji dłoni sprawdzi się w sytuacjach, gdy nie mamy dostępu do wody. Nie wymaga spłukiwania. Skutecznie odkaża skórę. Dzięki szybkoschnącej formule, żel nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości. Zawiera pielęgnacyjne składniki, które chronią skórę przed nadmiernym wysuszeniem. Żel pozostawia delikatny, świeży zapach. "

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:


 Szczegóły:

Cena i dostępnośćspecyfik ten ucapiłam w Biedronce za ok. 5 zł.
Zapach: okropny, alkoholowy.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: pojemnik plastikowy w tonacji niebieskiej z białymi i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
Wydajność: średnie. Specyfik starczy na miesiąc użytkowania.
Działanie: kiepskie. Zacznę do tego, że odkąd zaczęła się wiadoma sytuacja wirusowa, to tzw. osobisty dezynfekator to istne must have zwłaszcza, gdy jesteśmy narażeni na kontakt z innymi ludźmi. Ja na przykład nie mam możliwości pracy zdalnej - auta własnego też jeszcze ciągle nie mam chlip chlip - więc poruszam się komunikacją miejską. A wiadomo, że w MPK różnych dziwnych bakterii i zarazków jest co nie miara... Dlatego też, gdy skończył mi się poprzedni żel dezynfekujący, to od razu kupiłam powyższy z firmy Marion. Ot taki zakup na szybko podczas buszowania w Biedronce. Niestety nie była to dobra decyzja, bowiem żel do przyjemnych i przyjaznych w stosowaniu nie należy... Czemu? Ano temu, że nie dość, że okropnie śmierdzi - taki tani iście bimber pędzony o północy w piwnicy przez wujka Mietka - to jeszcze niemiłosiernie wysusza skórę dłoni. Już bowiem po jednym użyciu - a wiadomo, że w ciągu dnia robi się takowych aplikacji kilkanaście - mam wrażenie, że mój naskórek i mózg dosłownie wołają o nawilżenie. Wtedy od razu z automatu czuję jakiś wewnętrzny przymus wypicia minimum dwóch szklanek wody, bo gdybym tego nie zrobiła, to bym normalnie zmieniła się w pustynię. Normalnie strach się bać.. Ale wracając do rzeczy. Specyfik Marion jest co prawda wydajny, gdyż już jedna kropla porządnie nam dłonie oczyści, ale jeśli będziemy dezynfekować się co godzinę, to oczywiste jest, że zużycie nastąpi szybciej. Ja wiem, że na pewno do tego żelu więcej nie wrócę, gdyż nie mogę znieść jego smrodku, ale może innym użytkownikom tenże zapaszek spirytusu nie będzie przeszkadzał. W końcu jak wiemy to właśnie alkohol niszczy zarazki...
 Ocena: 1/5 

Miałyście?

Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. Widziałam ten żel w Biedronce i nawet miałam zamiar go kupić, ale ostatecznie zrezygnowałam i teraz widzę, że to była słuszna decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. I hate this kind of gel that smell so bad!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Too bad! I haven't seen that one around here, but I buy one in a large format that I later distribute in little jars to carry in my purse or backpack.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki tani iście bimber pędzony o północy w piwnicy przez wujka Mietka - hahaha padłam ze śmiechu. :D Szkoda, że pieniądze wyrzucone w błoto i dłonie wysuszone... Ja lubię żele z Carexa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz też nacięłam się na piękny zapach płynu...przypomina zapach benzyny :0
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz takie żele to obowiązkowe wyposażenie torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten produkt :) Używałam go w Tajlandii jak jeszcze nie było pandemii. Super produkt bardzo przydatny i mały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niektórzy lubią zapach bimbru :) nie miałam tego preparatu ale wszystkie płyny do dezynfekcji nie pachną fiołkami

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola! no conocía este gel, yo uso uno que apenas tiene olor. Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam
    Marke lubię głównie za produktu do włosów, więc może i bym się skusiła na ten żel-dobrze że ostrzegłaś 🙂
    Ja używam sprayu z Ziaji i mogę Ci to polecić bo nie śmierdzi i nie wysusza skóry
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpuszczę sobie zatem ten żel, zwłaszcza że mam delikatną skórę na dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam bardzo wysuszone ręce przez częste stosowanie płynów antybakteryjnych. Kremy do rąk schodzą u mnie na potęgę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety już staram się ograniczać żele antybakteryjne, zwłaszcza, że mam bardzo wysuszoną skórę w tym okresie

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak w składzie chyba ma denaturat. Trochę malutki ten pojemniczek, w sam raz do torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. There seems to be a lot of odd gels like this that have popped up in the pandemic. My favorite is from DOVE it has a moisturizer in it..but very hard to find. I have taken some sanitizers and added shea butter to it..that works. I also like to make my own with alevera gel and witchhazel with Vitamin E oil and some essential oils.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wiele podobnych żeli, małe, przydatne. Stosowałam je też przed pandemią czasami. Niektóre faktycznie śmierdzą i mocno wysuszają, ale wybór jest spory, polecam z aloesem, są łagodniejsze i mają nieco mniej nieprzyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam swoje, które lubię, i których nie zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Very interesting article today. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi!
    I do not think I buy it, and less because of the strong smell you say it has.
    But thanks for the review! ✨🌻

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za test , pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
  22. It was a bad purchase, a pity.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam i raczej nie sięgnę po ten konkretny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Great review! I’d like to try it. Thank you very much )

    OdpowiedzUsuń
  25. Polecam Sterillhand. Na allegro dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już mam dosyć tych wszystkich płynów itp. Ja akurat przelewam sobie z dużej butli, a jak trafiłam na fajny płyn do dezynfekcji, tak w zasadzie kupuję tylko ten i nie kombinuję. Moje dłonie całkiem nieźle go tolerują :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś nie lubię produktów z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie żele to teraz niestety konieczność🌞

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tej marki, ale mam już jeden sprawdzony żel, który zawsze przy sobie miałam, a później stał się towarem deficytowym ;).

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie nie sięgnę po niego!

    OdpowiedzUsuń
  31. Too bad you don't like me. Thanks for the warning. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie produkty to teraz konieczność

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam środki antybakteryjne, jestem od nich uzależniona. Ta marka wygląda świetnie. Zapisuję to!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie przepadam za tą firmą, miałam od nich tzw "jedwab" do włosów. Bardzo źle go wspominam:/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru