GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 22 sierpnia 2024

3347. ILADIAN Żel do Higieny Intymnej

 Witajcie!

Dziś czas na higienę intymną.


Słowo od producenta: "Iladian Uro Żel do higieny intymnej to kosmetyk dla kobiet, który zapewnia odpowiednią pielęgnację okolic intymnych. Polecany jest on w szczególności osobom z tendencją do powracających infekcji okolic intymnych, również ujścia cewki moczowej. Żel do higieny intymnej Iladian Uro delikatnie, ale i skutecznie oczyszcza strefy intymne, zapobiega podrażnieniom, a także pomaga zadbać o odpowiednie pH."





Od producenta:





Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: delikatny.
Konsystencja: żelu.
Opakowanie i pojemność: opakowanie białe-żółte, platikowe, w kształcie tubki, z żółcią napisów od producenta. Pojemność: 180 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki specyfik starczy na rok użytkowania.
DziałanieZacznę od tego, że produkty  do higieny intymnej marki ILADIAN są znane mi od wielu lat. Nie zliczę już doprawdy, ile różnych rodzajów tychże specyfików przetestowałam. Dlatego też bardzo ucieszyłam się, gdy w najnowszym Pure Beauty boxie znalazłam powyższego cudaka. Jakie zatem są moje wrażenia po kilku tygodniach jego stosowania? Ano oczywiście, pozytywne! Przede wszystkim bardzo podoba mi się fakt, iż żel zawiera naturalne składniki, takie jak kwas mlekowy, który pomaga utrzymać odpowiednie pH skóry, oraz ekstrakty z aloesu i rumianku, które mają działanie łagodzące i przeciwzapalne. Brak parabenów i barwników to dodatkowy atut, szczególnie dla osób z wrażliwą skórą. Samo używanie produktu jest także naprawdę przyjemne. Specyfik ma delikatną, niesłyszalną konsystencję i subtelny, świeży zapach, który nie jest nachalny. Po aplikacji skóra odczuwalnie staje się miękka i nawilżona bez uczucia suchości. Co ważne, produkt nie powoduje podrażnień ani uczuleń, co bywa problematyczne przy innych żelach do higieny intymnej. Po regularnym użytkowaniu zauważyłam znaczną poprawę komfortu w strefach intymnych. Żel pomaga w utrzymaniu świeżości przez cały dzień, co jest niezwykle ważne, szczególnie podczas aktywności fizycznej i w ciepłych miesiącach. Produkt sprawdza się również w sytuacjach, gdy występują drobne podrażnienia – naprawdę łagodzi i daje uczucie ulgi. Podsumowując: jestem tych żelem totalnie oczarowana i na pewno kupię go ponownie!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Thanks for the detailed review.
    I wish you a nice evening

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny produkt! Bardzo często korzystam i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go kiedyś w takim czerwonym opakowaniu, ale nie do końca się u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej marki jeszcze nie miałam, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Good to know. I will take note. Thanks so much for the review.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. Iladian często stosuję i jestem bardzo zadowolona. To stały zakup.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś ale inną wersje żelu Iladnian

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosuje dokładnie ten od jakiegoś czasu i bardzo dobrze się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam tego typu produktów 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się, że ten żel jest wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bom dia e uma excelente sexta-feira. Bom final de semana com muita paz e saúde. Produtos maravilhosos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie starczyłby mi na rok. No way. ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. it seems well-suited for individuals looking for a reliable and effective solution for intimate hygiene, combining both preventative and nurturing benefits...

    OdpowiedzUsuń
  16. O wygląda na to, że się sprawdził, będę mieć na uwadze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I really like how looks the texture
    Nice packaging and good review

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh very good packaging
    Nice texture

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że produkt jest delikatny i ma ekstrakty z rumianku i aloesu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam go jeszcze. Muszę kiedyś wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Me parece perfeito.
    Otimo achado!
    Beijos!

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kiedyś żel tej marki, dobry był...

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba pomału odchodzi się od stosowania tego typu produktów, a przynajmniej coraz więcej specjalistów uważa, że są zbędne. Ja bynajmniej nie czuję potrzeby. Wystarczy mi prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten żel jest rewelacyjny! Jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o nim, ale jeszcze nie miałam okazji go testować.
    Brzmi świetnie! Chętnie się na niego pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam, często - na zmianę z Ziają - bardzo lubię, jest OK.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru