GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 5 sierpnia 2024

3343. Rimmel rozświetlająca paletka do konturowania twarzy 3 w 1

 Witajcie!

Dziś czas na buzi konturowanie.

Będę mówić o Rimmel rozświetlająca paletka do konturowania twarzy 3 w 1 

Słowo od producenta: "Poszukujesz kosmetyku, który w szybki sposób wymodeluje buzię i nada jej odpowiednie proporcjPoznaj znakomitą rozświetlającą paletkę do konturowania twarzy 3 w 1 Rimmel Kate Sculpting Palette, z którą uzyskasz naturalny efekt zachwycającego makijażu. Specyfik znajduje się w poręcznym opakowaniu podzielonym na trzy małe sektory, a w każdym jest zupełnie inny produkt. W skład całego zestawu wchodzi bronzer, rozświetlacz i róż. Wszystkie charakteryzują się wysoką pigmentacją odpowiedzialną za równomierne rozprowadzanie i uzyskanie tonalnych przejść. Są bardzo trwałe, nie osypują się w ciągu dnia. Wykonując dynamiczne ruchy pędzla z łatwością nałożysz produkty, nawet gdy nie posiadasz zbyt dużej wprawy w modelowaniu twarzy. Wystarczy jedna warstwa, by perfekcyjnie pokryć skórę, bez konieczności wykonywania poprawek w ciągu dnia. Podkreśl swoje naturalne piękno za pomocą rozświetlającej paletki do konturowania twarzy 3 w 1 Rimmel Kate Sculpting Palette."

Produkt w okazałości:





Od producenta i skład:



Po otwarciu:



Na palcach:

Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: paletki do konturowania twarzy.
Opakowanie i pojemność: opakowanie platikowe, z przezroczystym wieczkiem i bielą napisów od producenta. Pojemność: 
Wydajność: bardzo dobra. Taki specyfik starczy na rok użytkowania.
DziałanieZacznę od tego, że uwielbiam konturowanie twarzy i nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez porządnej dawki różu, bronzera i rozświetlacza. Uważam bowiem, że nic tak nie dodaje uroku jak uroczy rumieniec na policzkach, subtelny błysk na skroniach oraz wdzięcznie opalone lico. Dlatego tak bardzo polubiłam się z rozświetlającą paletką 3 w 1 od Rimmel. Ten produkt to absolutny must-have w mojej kosmetyczce, gdyż doprawdy zawiera wszystko, czego potrzebuję do wykonania perfekcyjnego konturowania twarzy. Mamy tu więc bronzer, którego bardzo uniweralny, ciepły kolor, doda buzi pięknego, naturalnego ciepła. Następnie: delikatnie koralowy, pastelowy róż, który momentalnie ożywi policzki. Na koniec wisienka na torcie, czyli jasny rozświetlacz, i jego moc blasku, której nie da się przeoczyć. Paletka jest niesamowicie łatwa w użyciu, a jej kompaktowy rozmiar sprawia, że jest idealna do torebki, dzięki czemu mam ją zawsze pod ręką, kiedy potrzebuję szybkiej poprawki. Jeśli marzycie o idealnie wymodelowanej twarzy z promiennym wykończeniem, to paletka od Rimmel jest dla Was. Bardzo polecam!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

20 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze prezentuje się ta paletka. Prawidłowe konturowanie, to połowa sukcesu udanego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też polecam. Już kilka tych paletek zużyłam. Świetny produkt. Bardzo uniwersalny i funkcjonalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a nice pallete, thanks for your sharing

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, I really love this pallet! Great to have that diagram to know where it should go too. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paletka. Idealna dla mojej siostry.

    OdpowiedzUsuń
  6. A tu się w ogóle nie znam. Nigdy w życiu takich rzeczy nie używałam i moje znajome również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstyd się przyznać, ale w ogóle nie potrafię się malować tą paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. No la conocía y la verdad es que es muy bonita, tiene tonos preciosos. Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkt bardzo ciekawy, ale ja beztalenciem jestem więc nie umiałabym tego używać 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam już ze 3. Regularnie kupuję, bo po prostu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Produto maravilhoso em?
    As fotos também!
    Boa semana! Feliz agosto! 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te odcienie. Nie miałam jej jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się dobrze prezentuje ta paletka. :) ale chyba bym nie umiała użyć xd
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tej paletki jeszcze. Świetne rozwiązanie 3 w 1.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru