GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 8 sierpnia 2024

3344. Wspaniałości makijażowe od Delia Cosmetics

 Witajcie!

Dziś czas na cuda makijażowe.

Prezentuję Wam perełki od @delia_cosmetics_official 

Oto co do mnie przybyło w całej okazałości:



I w poszczególe:

> Quattro Ombre Color Master Eyeshadow Palette nr 404 Golden Praline








> BB So Perfect Mattyfying & Hydrating SPF 30 nr 02 medium i 03 dark






> Black Balm Max Volume Care Rich Mascara False Lash Effect






Colors of Love Be Glamour Lipstick nr 40 Romantic Rose








> Cream Glow Gloss Be Glamour Liquid Lipstick nr 101 Holo Diamond i nr 206 It's My Time i 205 Show It
> Velvet Matt Long Wear Be Glamour Liquid Lipstick Lip Tint nr 014 Baby DNA









> Shape Master Fine Line Eyeliner Black








> Shape Master So Intense Eye Pencil Black i Brown
> Shape Master Gel Waterproof Eye Pencil Brown
> Shape Master Smoky Eye Pencil Black






Co Was zaciekawiło najbardziej?

Paczka PR

25 komentarzy:

  1. Wspaniała zawartość paczki. Życzę przyjemności z testowania tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. What a great brand, thanks for your sharing

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks like you will be up for some fun! Lovely line of Delia❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. So many delicious products - enjoy!

    OdpowiedzUsuń
  5. These are great colors. The glosses look nice.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw <3 Na pewno przyjemnie będzie go testować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely swatches, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lindo maquillaje. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowały mnie te cienie do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  11. The products look nice. Thanks for your review. Have a good weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne! Ja ostatnio kupiłam sobie eyelinery z YR niebieski, szary i brązowy, bo nie mogłam się zdecydować na kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne! Ja ostatnio kupiłam sobie eyelinery z YR niebieski, szary i brązowy, bo nie mogłam się zdecydować na kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajny zestaw :) Kredki i cienie chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nice colour👍👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru