GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 1 września 2024

3348. Skuteczny duet na przebarwienia od Eucerin!

 Witajcie!

 Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić dwa świetne produkty od marki @eucerin_polska , które totalnie zmieniły moją pielęgnacyjną rutynę.

Produkty razem:








I w szczególe: > Eucerin Anti-Pigment Serum o Podwójnym Działaniu
To serum jest absolutnie rewolucyjne dzięki połączeniu dwóch kluczowych składników: Thiamidol, który redukuje przebarwienia u źródła, oraz kwas hialuronowy, który intensywnie nawilża skórę. Stosując to serum codziennie rano i wieczorem, zauważyłam, że moje plamy pigmentacyjne zdecydowanie się zmniejszyły, a skóra stała się bardziej jędrna i gładka.





> Eucerin Anti-Pigment Żel Złuszczający 2% Kompleks Kwasów AHA
Ten żel to prawdziwy game-changer w walce z przebarwieniami. Dzięki zawartości kwasów AHA delikatnie, ale skutecznie złuszcza martwe komórki skóry, odsłaniając zdrową i promienną cerę. Stosuję go 2-3 razy w tygodniu wieczorem i widzę, jak stopniowo moja skóra staje się bardziej jednolita i pełna blasku. Idealny dla wszystkich, którzy zmagają się z nierównym kolorytem skóry!





Podsumowując, jeśli marzycie o jednolitej, promiennej skórze bez uporczywych przebarwień, koniecznie wypróbujcie te dwa produkty od Eucerin. To duet, który działa i naprawdę warto go mieć w swojej kosmetyczce. 💖

Paczka PR
#Eucerin #AntiPigment #PrezentPR

__________________
kosmetyki, skincare, kosmetyki Eucerin, przebarwienia, walka z przebarwieniami

Miałyście?

Kathy Leonia

23 komentarze:

  1. such a strong contender in the fight against hyperpigmentation...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten duecik będzie idealnym prezentem dla mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy duet. Ja teraz mam właśnie przebarwienia po lecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie też muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że zadziałały. :) Ślicznie wygladacie razem na zdjęciu. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie nie potrzebuję takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentują te kosmetyki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. The Eucerin anti-pigment serum, and anti-pigment exfoliating gel, both sound, indeed, revolutionary!
    You look great in the picture with he products, Kathie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana cudownie wyglądasz a kosmetyk warty swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  11. That sounds very good.
    Have a wonderful new week

    OdpowiedzUsuń
  12. Es un buen producto Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting serum...i like the texture and hope it works to our skin ...thanks for your review Kathy

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam marki, ale wypróbuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty. Lubię kosmetyki z kwasem hialuronowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I do like this brand. I would trust it. Thanks for the review. So love your outfit and makeup in the photo❤️❤️❤️❤️❤️ Happy September!

    OdpowiedzUsuń
  17. Może kiedyś trafi na moją pułeczkę

    OdpowiedzUsuń
  18. There are so many good products to feed our good vanity.
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny duet, nie słyszałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O samej marce słyszałam, kiedyś nawet miałam jakiś ich kosmetyk. Co do tych produktów nie miałam ich okazji używać, ale to też dlatego, że sama nie mam problemu z przebarwieniami. Ważnym aspekcie każdej kuracji przebarwień jest codziennym stosowaniu ochrony przeciwsłonecznej. Bez SPF nawet najlepsze produkty mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów, a wręcz może dojść do pogorszenia stanu skóry. Warto to podkreślić, zwłaszcza że promienie UV są jednym z głównych czynników nasilających przebarwienia.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru