GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 18 września 2024

3351. Cuda z Pure Beauty box - Back to school

 Witajcie!

Dacie wiarę, że połowa września za nami i że wszystkie placówki edukacyjne ponownie otworzyły swoje wrota, aby przyjąć tłumy łasych na wiedzę uczniów?

 Ja na szczęście ten etap edukacji mam już za sobą, nie mniej jednak, gdybym miała cofnąć się w przeszłość te kilkanaście lat wstecz, to na pewno potrzebowałabym jakieś motywacji, aby wrócić do nauki po wakacyjnej przerwie...

I tu właśnie z pomocą przychodzi limitowany box Pure Beauty stworzony we współpracy z Garnier. Mamy tu same niezbędniki pielęgnacyjne, które pomogą nam odpowiednio zadbać o spaloną słońcem skórę.

Zaintresowani?

To zapraszam do zapoznania się:










Garnier Pure Active BHA + Niacynamid Fluid przeciw niedoskonałościom do twarzy z SPF 50+

"Garnier BHA+ Niacinamide Fluid do Twarzy SPF50+ 40ml

Lekki fluid na dzień wzbogacony kwasem BHA + niacynamidem zapewnia bardzo wysoką ochronę SPF50 i natychmiastowy efekt matujący.

BHA (KWAS SALICYLOWY) przyczynia się do widocznej redukcji niedoskonałości i sebum, natomiast NIACYNAMID łagodzi i zmiękcza skórę.

Fluid zapewnia ochronę przed promieniowaniem UVB, UVA i długim UVA oraz niewidoczne wykończenie bez białych śladów na wszystkich typach skóry.

Formuła nie jest tłusta ani lepka. Nie zawiera substancji zapachowych i nie zatyka porów."



Absolutny mój ulubieniec! Regularne stosowanie skutecznie niweluje zaskórniki i niedoskonałości, pozostawiając piękną, gładką buzię.



Garnier Fructis Goodbye Damage Keratin Filler Odbudowujący treatment do włosów

"Odżywka - kuracja odbudowująca od wewnątrz do spłukiwania z 19% keratynowym kompleksem Garnier Fructis Goodbye Damage Keratin Filler."


Piękny zapach i soczyste, nawilżające działanie. Moje kosmyki to cudo kochają!



 Garnier Pure Active Serum przeciw niedoskonałościom

"Czarne serum ze skoncentrowaną 4% formułą (niacynamid + AHA + BHA), które szybko się wchłania i nie pozostawia czarnych śladów. Sprawdzi się dla skóry skłonnej do trądziku, ale nie tylko. Wyrównuje koloryt skóry oraz redukuje niedoskonałości i przebarwienia."


Bardzo udane połączenie produktów, gdzie oprócz niwelacji niedoskonałości i przebarwień, mamy dogłębne odżwywianie i nawilżenie buzi. Takie dwa w jednym można rzec!



Garnier Pure Active Nawilżająca emulsja oczyszczająca

"Garnier Hydrating Deep Cleanser to nowy łagodny, a zarazem skuteczny sposób na oczyszczenie każdego rodzaju skóry, nawet wrażliwej.

Laboratoria badawcze Garnier połączyły ze sobą aktywne składniki pochodzenia naturalnego o najlepszych właściwościach pielęgnacyjnych i oczyszczających, ceramidy, glinkę i kwas hialuronowy, aby zminimalizować rozszerzone pory i nierówności na powierzchni skóry, zachowując jednocześnie odpowiedni poziom nawilżenia. Wrażliwa skóra zasługuje na skuteczny, a jednocześnie delikatny środek oczyszczający."


Mój totalny hit, jeśli chodzi o mycie buzi. Delikatny acz skuteczny. Cudowny!



Garnier Fructis Goodbye Damage Szampon odbudowujący

"Goodbye Damage szampon wzmacniający- odbudowa włosów. Szampon do włosów bardzo zniszczonych.

Nowe formuły Fructis bez parabenów zawierają wzmacniające koncentraty owocowe. Garnier stworzył wyjątkowe połączenie białek z cytryny***, witamin B3 i B6, ekstraktów z owoców i roślin o udowodnionej skuteczności, aby zaoferować Ci widocznie zdrowsze, mocniejsze włosy.

Formuła zawiera ekstrakt z olejku z owoców amii oraz keraphyll, aby naprawić uszkodzenia włosów spowodowane działaniem czynników zewnętrznych.

Rezultat: naprawiony 1 rok zniszczeń włosów po 3 aplikacjach.*

Formuła bez parabenów. Testowana pod kontrolą dermatologiczną. Formuła produktu oferuje skuteczność i natychmiastowe działanie. Produkt odpowiedni do codziennego stosowania.
Zobowiązania Fructis: Opakowania wykonane z 25% plastiku z recyklingu, aby oszczędzać zasoby i energię.

Po odpowiedniej segregacji opakowania w całości nadają się do recyklingu.

*Zniszczeń po powierzchni włosów. Test instrumentalny po 3 aplikacjach szamponu + maski lub szamponu + odżywki + serum.

**Pochodna białka.



To moja czwarta butelka tego szamponu. Super się sprawdza do każdego rodzaju włosów!

Co Was zaciekawiło najbardziej?

Kathy Leonia

@garnierpolska #garnier #skincare #haircare #backtoschool

16 komentarzy:

  1. Miałam możliwość poznać ten box i bardzo podoba mi się jego zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty. Zaciekawiła mnie odżywka: kuracja odbudowująca. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowww, great box, love the products

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon znam bardzo dobrze. Kilka lat go używałam i dalej od czasu do czasu wybieram, gdy potrzebuję mocniejszego oczyszczenia.
    Najbardziej mnie ciekawi to serum - wygląda na ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Garnier es una marca de confianza y esta caja está muy bien con productos para el pelo y la piel.

    OdpowiedzUsuń
  6. I want to try the Garnier Pure Active line! So much. Thanks for having these reviews. All the best to a beautiful September. Thanks for your visit too🥮🥮🍂🍁🍎🍁🍂🥮

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze tego szamponu nie miałam, ale chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne serum wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już gdzieś widziałam ten box i czarne serum zaintrygowało mnie na maxa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Geniales productos. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. W mojej łazience dość dużo można znaleźć produktów Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zawartość, chociaż nazwa pudełka nie zachęca ;) Nie każdy cieszy sie na powrót do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru