GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 27 czerwca 2023

3124. L’OCCITANE Krem do rąk masło shea

  Witajcie!

Dziś czas na rak kremowanie.


Słowo od producenta: "Bogaty krem zawierający 20% masła Shea (Karite), ma za zadanie nawilżyć, odżywić i chronić wrażliwą skórę dłoni. Dodatek miodu, olejku migdałowego i kokosowego czyni go efektywnym."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły: 

Cena i dostępność: egzemplarz znalazłam w czerwcowym boxie z Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: słodki, luksusowy.
Konsystencjakremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, jak tubka, w tonacji srebra i granatu i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 30 ml
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na dwa tygodnie kremowania się.
Działanie: dobre. Zacznę od tego, że uwielbiam kremy do rąk i zużywam je w ilościach iście hurtowych. Skóra moich dłoni jest bowiem tak sucha, że muszę nawilżać ją kilka razy dziennie. Ze specyfikami marki L'occitane nie miałam wcześniej styczności, więc bardzo się ucieszyłam, gdy ujrzałam powyższego gagatka w najnowszym Pure Beauty boxie. Co więc sądzę o tymże kremie? Ano zauroczyłam się nim praktycznie od razu, ze względu na urocze opakowanie i kompaktowe rozmiary. Kremik ten jest idealny na różnego rodzaju wyjścia czy wyjazdy. Ot wrzucamy go do torebki i używamy zgodnie z potrzebami. Jego działanie jest także naprawdę przyjemne. Dzięki kremowej, treściwej konsystencji, która szybko się wchłania, nasze dłonie są odpowiednio odżywione i nawilżone. I to na długie godziny! Nie mogę zapomnieć o pięknym, luksusowym zapachu, zostającym na skórze po aplikacji kosmetyku. Warto też wspomnieć, że krem jest wydajny i naprawdę niewielka jego ilość wystarczy do porządnej regeneracji naszych rąk. Dodam, że kosmetyk mnie nie podrażnił, ani nie uczulił. Jestem nim naprawdę zauroczona i z pewnością zakupię kolejne opakowanie!
Ocena: 4/5
 
Miałyście?

Kathy Leonia

22 komentarze:

  1. Wędruje na moją listę zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. This hand creams are really popular!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się zatem skuszę skoro polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten krem, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yes, this cream is excellent! Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta marka ma ładne zapachy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już czuję ukojenie! Szczególnie że kremy do rąk schodzą u mnie błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam, ale bardzo podoba mi się to opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. małe opakowanie sprawia że latwo można wszedzie ze sobą zabrać, tym bardziej że ma tak wysoką notę

    OdpowiedzUsuń
  10. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kosmetyk. Też lubię kremy do rąk! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. shea butter always 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam takie masełko do ciała. Ciut za cięzkie dla mnie było.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja obecnie nie używam kremów do rak, ponieważ głównie stosuje je jesienią i gdy mróz za oknem. Ten jednak również przybył do mnie wraz z pudełkiem i podarowałem go teściowej, która często ma problem z suchymi rękoma. Mam nadzieje, ze się sprawdzi narazie urzekł ja zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że Ci podpasował i że ładnie pachnie. Ja jedynie nie lubię tych takich małych zakrętek, zawsze mam problem z szybkim przykręceniem ich do tubki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Estas cremas me gusta mucho, funcionan muy bien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, the tube is look like a paint tube, so cute

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru