GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 15 czerwca 2023

3118. GlamBOX Kwitnąca Wiśna DiM & Agnieszka Janoszka xGlam Shop

 Witajcie!

Dziś czas na paletkę idealną.

Będę mówić o  GlamBOX Kwitnąca Wiśna DiM & Agnieszka Janoszka xGlam Shop.

Słowo od producenta: "GlamBOX Kwitnąca Wiśnia DiM Agnieszka Janoszka x GLAM SHOP to paleta cieni do powiek, w której zamknęłam najczęściej wykorzystywane przeze mnie barwy. Stworzyłam kompozycję, która sprawdzi się idealnie w delikatnych makijażach dziennych, jak i w rękach profesjonalisty przy makijażach okolicznościowych czy ślubnych. Paleta zawiera cienie matowe, metaliczne oraz turbo pigmenty.

produkt Polski

produkt Wegański

10x1,8g

 pao 12 m."

Produkt w okazałości:









Szczegóły: 

Cena i dostępność: egzemplarz kupiłam w GlamSHOP za ok. 120 zł. 
Zapach: bez zapachu.
Konsystencjacieniowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, zamykane, z uroczą, kwitnącą wiśniową gałązką na białym tle i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 10 x 1,8 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka lat użytkowania.
Działanie: zacznę od tego, że do cieni z GlamSHOP mam mieszane uczucia. Miałam już bowiem  paletkę Abstrakcja MsDoncellity i był to bardzo przeciętny średniak. Dlatego też długo wahałam się, czy aby na pewno chcę kupić jeszcze coś z tej firmy. Gdy jednak zobaczyłam Kwitnącą Wiśnię i te cudnie dobrane, połyskujące brązo-róże, stwierdziłam, że muszę to cudo mieć! I była to naprawdę dobra decyzja zakupowa, gdyż Kwitnąca Wiśna jest jedna z moich ulubionych, dziennych paletek. Polowałam na nią długo i cierpliwie, bowiem często-gęsto nie było jej na stanie sklepu glamshop z powodu nadmiernego zainteresowania innych kupujących. Całe szczęście, w końcu udało mi się dorwać ją w swoje łapki. Czy warto było tyle czekać? Absolutnie tak! Cienie te są niczym masełko: mięciutkie, jedwabiste, o miłej dla palców i pędzlów formule. Cienie praktycznie same się blendują, tworząc unikatowe, wielowymiarowe przejścia kolorystyczne. Zarówno maty jak i błyski są świetnie napigmentowane i na dobrym podkładzie (np. baza pod cienie Artdeco Eyeshadow Base) trzymają się na powiekach ponad 12 godzin. I to bez osypywania się czy ciastkowania. Polecam serdecznie!
Ocena: 5/5
 
Miałyście?

Kathy Leonia

23 komentarze:

  1. Bardzo piękna. A jakie nazwy cudne. :)
    Ostatnio dowiedziałam się, że japońskie wiśnie, tak cenione za kwiaty, nie owocują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely colours, I would like to paint pictures with them! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. violet colour 👍👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. variatif color...can't wait you try one by one and share the result....^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat preferuję bardziej kredki niż cienie, ale ten zestaw kolorystyczny jest ładny. Ma fajne nazwy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym był dzieckiem bawiłbym się w malarza na papierze tym cudeńkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne odcienie. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki, cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że ulubieniec z tej paletki kolorki śliczne sporo fajnych kombinacji dla siebie zobaczyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolory, zwłaszcza błyski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolory, wiele uniwersalnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. So rich in color! All the best with your results💗

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam, ale mnogość kolorów bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odcienie ładne, super że się sprawdziły. A te nazwy? :D Świetne :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru