GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 14 czerwca 2023

3117. Fryzura na dziś, leniwe loki

 Witajcie!

Dziś czas na włosową stylizację.

Oto moja fantazja na temat luźnych, grubych loków: 


Czynności:

1. Rozczesz delikatnie podsuszone włosy.

2. Spryskaj włosy preparatem chroniącym przed wysoką temperaturą.
3. Podziel kosmyki na kilka pasm - u mnie było to ok. 8 - i zabezpiecz spinkami 7 z nich.
4. Modelowane pasmo nawiń na rozgrzaną do 170 stopni lokówkę, poczynając od górnej strony. Podtrzymuj klipsem ok. 10 sekund (ja trzymałam ok. 5 sekund, bo zależało mi na niedbałych, delikatnych lokach). Gdy lok się utworzy, delikatnie go opuść.

5. Czynność z 4 powtarzaj z każdym pasem włosów.
6. Po skończonym lokowaniu utrwal całość lakierem.
7. Adoruj swój uroczy look.

Do wykonania fryzury użyłam niezastąpionej od wielu lat lokówki Remington CI9132 PROLuxe.

A Wy jak dziś kudełki ułożone macie?

Kathy i Leon

31 komentarzy:

  1. Thanks for your sharing Kathy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Ślicznie Ci w lokach naprawdę wyglądasz pięknie :) Ja dziś mam standardowo, proste włosy :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Muszę wypróbować tą Twoją metodę na loki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You're so beautiful! Whan I have my hair I little bit longer, I'll try it.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne loki. Lokówkę mam, ale nie używam i chyba czas zacząć czasami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, elegancko, klasycznie i zwiewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eu adorei o penteado! Lindo!
    ♡ Beijos!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te Twoje loki. Ale ładnemu to we wszystkim ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam luźny kok. :) Pasuje do Twoich leniwych loków, możemy iśc razem na imprezę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te queda genial te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! 🙂 Aż mi przypomniałaś sklep Fale, Loki, Koki 😄 Moja mama, to jeszcze pamiętam maiła taką lokówkę i sobie kręciła 😄 No cóż, loki są dobre na wszystko, pozdrawiam, świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  12. you look slimmer with hair style like this👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  13. Te quedo muy bonito el pelo, gracias por el tutorial. Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. you look so fresh and pretty, Kathy..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie Ci te loki wyszły!!! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru