GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 12 czerwca 2023

3116. Przesyłka z Faktoria Perfum!

Witajcie!

Dziś czas na coś pięknie pachnącego.

Oto co do mnie przybyło do testów z Faktoria Perfum:





Nie muszę mówić, że powyższe cudeńka bardzo mnie zachwyciły i oczarowały. Nie od dziś bowiem wiadomo, że jestem wielką miłośniczką zamienników tudzież zapachów inspirowanych.

Do testów wybrałam nr 001 (odpowiednik Valentino Voce Viva ), nr 207 (odpowiednik Bottega Veneta - Bottega Veneta) i nr 243 (odpowiednik Salvatore Ferragamo - Signorina Eleganza).

Jestem już po pierwszych aplikacjach i powiem Wam, że jest moc. Trwałość i nuty zapachowe naprawdę dają czadu!

Niedługo spodziewajcie się zatem recencji.

Dziękuję jeszcze raz Faktoria Perfum za zacną przesyłkę.

A Wy co ostatnio ciekawego dostaliście?

Kathy Leonia

 

26 komentarzy:

  1. Oh, this looks so lovely! I hope you enjoy it💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Waiting for you review, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłka świetnie się prezentują. Jestem ciekawa recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo aromatyczne testowanie przed Tobą, sama przyjemność :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem recenzji, choć już widać, że raczej będzie pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem zbyt obeznana w świecie perfum, dlatego nie znam tych zapachów.
    Ale super, że Ciebie oczarowały. Czekam zatem na recenzje :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. I love perfume, I'm a bit envious! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. They look amazing and your review is so good
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Enjoy the new received perfume products, dear Kathy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam w takim razie na recenzje, bo u mnie właśnie końcówka w butelce i będę potrzebowała czegoś nowego. Może twoje polecanki będą w moim guście zapachowym? 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. To czekam na recenzję tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnego z tych zapachów, ale już jestem ciekawa ich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Suerte con los perfumes. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Seguro que huelen de maravilla. Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. i like those cute bottle...
    can't wait to see your review...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze słyszeć, że zapachy cię zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Valentino Voce Viva przy okazji obadam ten zapach

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru