GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 26 stycznia 2023

3050. Macadamia Oil Extract Conditioner odżywka do włosów z olejkiem arganowym

 Witajcie!

Dziś czas na włosów odżywienie.

Będę mówić o Macadamia Oil Extract Conditioner odżywka do włosów z olejkiem arganowym.

Słowo od producenta: "Specjalna formuła produktu oparta jest o olej macadamia, który świetnie sprawdza się w przypadku kruchych i łamliwych włosów. Produkt doskonale nawilża oraz pielęgnuje włosy. Skutecznie nabłyszcza je, zmiękcza, wzmacnia oraz uszczelnia łuski włosa. Dodatkowo chroni je przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i tworzy efekt zdrowych, pięknych włosów.

Działanie:

- nawilża
- nadaje miękkość
- przywraca blask
 - zapobiega puszeniu się włosów
- uelastycznia."

Produkt w okazałości:



Od producenta:





Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć w Internetach za ok. 10 zł.
Zapach: słodki.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie czarnej butli z białymi napisami od producenta. Pojemność: 400 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy odżywkowania się.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z produktami firmy Macadamia Oil. Wcześniej bowiem nawet nie słyszałam o wyrobach owej marki. Jak więc trafiłam na tego włosowego gagatka? Ano - nie będę ukrywać - całkiem przypadkiem, bowiem odkopałam odżywkę podczas porządków tzw. szuflady z zapasami. Przyznam się szczerze nie pamiętam nawet, kiedy i gdzie ją kupiłam, ale kompletnie nie przeszkodziło mi to w użytkowaniu! Jakie są moje wrażenia? Ewidentnie pozytywne. Produkt regularnie stosowany ładnie nawilża włosy, dając im miękkość i blask. Kudełki dobrze się rozczesują, nie plączą się i nie puszą. Kolejnym plusem jest miły, słodki zapach odżywki, który niestety nie jest zbytnio trwały i szybko ulatnia się z czupryny, praktycznie zaraz po wysuszeniu. Warto wspomnieć, że odżywka jest wydajna i bezproblemowa w aplikacji. Produkt mnie nie podrażnił, ani nie uczulił, natomiast warto tu zaznaczyć, że nie nakładałam mazidła na sklap, tylko na samą długość włosów. Myślę, że jeśli kiedyś natkniecie się na ów specyfik to śmiało go możecie kupić. Ja jestem naprawdę zadowolona z działania tego cudaka i z pewnością zakupię go ponownie.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Skuteczny kosmetyk za bardzo przystępną cenę, czego chcieć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. I haven't tried it. It looks very thick, especially good for winter times. I hope it's good. I have a problem when it makes my hair very oily. So do you put it on before you shower and shampoo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam, ale czuję się zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. O to fajny kosmetyk, jeśli zapobiega puszeniu się włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam :) Cena przystępna, ale mimo to się nie skuszę, bo moje kosmyki nie lubią arganu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi kusząco, ale póki co muszę się odkopać z moich zapasow kosmetykow ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam olejek arganowy, ale innej firmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiła mnie ta odżywka i chętnie sprawdzę jak działa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że ta odżywka byłaby idealna dla mnie, chociaż nie znam tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam... nie znałam nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze słyszę, ale że cena jest bardzo znośna warto się pochylić na tym cudakiem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello Kathy,
    Thanks for your review. Have a good day :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Si el pelo no queda grasiento y no se encrespa es un acondicionador perfecto.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli kiedyś rzuci mi się w oczy na zakupach, to może go sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  17. przyda mi się dobra odżywka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ma ładne opakowanie zwłaszcza jak na produkt tak przyjazny portwelowi:) Tanio i dobrze, super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie zawsze testuję nowe odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O super, jak nie drogi i skuteczny kosmetyki tylko się cieszyć i stosować. Będę miała na uwadze 🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię, gdy kosmetyk ładnie pachnie i nie przeszkadza mi to, że zapach szybko się ulatnia. Jeśli tak fajnie się u Ciebie sprawdziła ta odżywka, to chętnie po nią sięgnę, zwłaszcza, że cena jest naprawdę przystępna. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bom dia e bom final de semana. Parabéns pela matéria.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kompletnie nie znam marki, ale wydaje się ciekawa 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Wierzę Twoim rekomendacjom :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uau, me manda um deste?
    Quero experimentar! 😀😘

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru