GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 23 stycznia 2023

3047. Wielkie Zakupisko!

 Witajcie!

Dziś czas na Wielki Zakup.

Oto co upolowałam na kończących się wyprzedażach na shopee.pl:





Po wyjęciu z puzderka:






Pewnie zastanawiacie sie cóż to za cudo?

Ano to nic innego jak elektryczny masażer. Ów gagatek ma 12 trybów pracy, które - w zależności od potrzeb - możemy sami sobie ustawiać i regulować intensywność treningu. Czas pracy urządzenia to 15 min na jedną partię ciała. Produkt przytwierdzamy do ciała specjalnym przylepcem, który jest na odwrocie. Dodam, że masażer ładowany jest na USB, a kosztował ok. 30 zł.

I teraz najważniejsze pytanie, czemu kupiłam coś takiego?
Czy nie lepiej ćwiczyć sobie samemu?

Ano wiadomo, że lepiej, ale przy małym dziecku nie mam zbytnio wolnego czasu.

Dlatego też stwierdziłam, że wypróbuję powyższe ustrojstwo.
Jeśłi uda mi się choć trochę ujędrnić i wysmuklić brzuch - bo na tym mi najbardziej zależy - to będę przeszczęśliwa.

Także zaczynam testowanie i na pewno niedługo pojawi się recenzja.

A Wy co ostatnio ciekawego kupiliście?

Kathy Leonia


32 komentarze:

  1. Super zakup, oby się sprawdził, miłego testowania:) Ja ostatnio kupiłam książki, kosmetyki do włosów, bluzki i biżuterię, jakoś kiepsko zaczęłam oszczędzanie 😅

    OdpowiedzUsuń
  2. Ya nos irás explicando qué tal te va!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie przed chwilą wróciłam z zakupów z Biedronki - kupiłam żarcie i krem do rąk. Wiem, wiem, nie o takie zakupy chodzi ;) No więc już na poważnie - kupiłam sobie płaszczyk :)
    Daj znać, jak działa ten masażer ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ciekawy gadżet 🤔
    U mnie ostatnio same kosmetyki w nowościach 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny gadżet :) nie wiem czy się wlicza, ale kupiłam dom i kupuję wyposażenie, to raczej moje wielkie zakupiska:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się prezentuje. Ciekawe, jak będzie z działaniem. Mam nadzieję, że za jakiś czas zrobisz aktualizację. Ja ostatnio kupiłam sobie dwie książki i ręcznie robiony lampion ozdobny.

    OdpowiedzUsuń
  7. deve ser muito entresante bjs feliz semana saude

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny prezent dla samej siebie! :) Ja ostatnio kupiłam jesienny płaszczyk na wyprzedaży, w końcu raz na jakiś czas można się trochę rozpieścić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. I wasn't sure what you were going to use it for. Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie ostatnio kupiłam sobie dwie pary new balance. Tak jak na maniaczka butów przystało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech dobrze ci posłuży. Ja kupiłam ostatnio nową włóczkę i płaszcz wiosenny . Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego korzystania! Mam nadzieję, że ów przyrząd spełni Twoje oczekiwania. Chętnie zapoznam się też z Twoją recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie tak - zastanawiałam się co to za cudo :D No, ciekawe jak Ci się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę czekała na recenzję produktu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech ci służy ten masażer.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech ci służy ten masażer.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola! un producto interesante, espero que ye de buenos resultados. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. I hope these tools have a good effect on you and at the same time, it will booster your confident to stay healthy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe jak sprawdzi się masażer :D Ja ostatnio kupiłam bilety do teatru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie kupuję na shopee, skutecznie zrazili mnie swoją reklamą:)))

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru