GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 3 stycznia 2023

3040. 10 urodziny bloga

  Witajcie!

Dziś czas na pewne ważne wydarzenie!
Oto dokładnie właśnie mija 10 lat, odkąd założyłam bloga i zaczęłam pisać pod pseudo Kathy Leonia.

Zleciało - jak zwykle - szybko...
A mam wrażenie, jakby to było wczoraj.

Co mogę zatem rzec o roku minionym?

Ano, działo się jak zawsze sporo!

Nawiązałam współprace, zarówno kosmetycznych, jak i ubraniowe.
Pisałam na zlecenie artykuły i recenzje dla portali i serwisów internetowych.

Czas teraz na małe liczbowe podsumowanie:

Napisałam 3040 notek, co daje 0,83 notki dziennie.
Jest ze mną 1 820 obserwatorów, co daje 0,51 obserwatora dziennie.
Zostawiliście ponad 128 000 komentarzy, co daje 35 komentarze dziennie.
Odwiedziliście mnie 3 434 673 razy, co daje 941 wizyt dziennie.

Dziękuję wszystkim Czytelnikom biernym i czynnym za trwanie ze mną i wspieranie mnie.
To jest piękne, że obcy ludzie piszą do mnie, że czytając moje notki czują się tak, jakbym była ich dobrą koleżanką, kumpelą z sąsiedztwa.

Blogowanie daje mi spełnienie pisarskie, niezwykłą satysfakcję i radość.
Wiem, że to coś, co kocham, wielbię i szanuję.

Miło mi, że chcecie w tym uczestniczyć razem ze mną.

A Wy który rok już blogujecie?



Kathy Leonia

51 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie i życzę jeszcze wielu kolejnych latach blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podsumowanie. Ja 7 lat bloguję.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też już trochę lat na liczniku blogowania, mam nadzieję że jeszcze parę dojdzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. Jesteś blogowym dinozaurem. Lubię do Ciebie wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :)
    Ja za troche ponad pół roku piętnastolecie... Kiedy to minęło...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego o gratuluję tak wspaniałych wyników, a także życzę dalszych sukcesów. Ja w tym roku będę świętować dwunastolecie z blogiem o Ludziach Lodu 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, piękne wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Congrulations:) let's have ten more ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    Piękne statystyki, życzę ci kolejnych owocnych i udanych lat blogowania :)
    Mój blog w tym roku będzie obchodził siódme urodziny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w tym roku będą 6 urodziny :) Gratulacje i życzę dalszych owocnych lat blogowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. No całkiem imponujący jubileusz! Gratulacje 🥳.

    OdpowiedzUsuń
  13. To u mnie w marcu będzie rok :) Dopiero :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przynajmniej w kosmetykach bo jeśli chodzi o blog książkowy to rok minął jakoś w listopadzie (chyba 18tego)

    OdpowiedzUsuń
  15. Feliz aniversario, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  16. Feliz aniversario, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  17. Feliz aniversario, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kathy Leonia - isn't that your real name? I was sure that was your name. My blogs were 7 years old in 2022.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana gratuluję wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie to z przerwami chyba będzie z 7-8 lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje, kochana. Ja to jestem na tym blogu świeżynką, ale i tak czuję się jak Twoja stara cioteczka z sąsiedztwa... 😀

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje Kathy. Piękne podsumowanie. Dalszych takich wspaniałych lat blogowania.
    Dobrego 2023 roku. Zdrowia, radości, pomyślności. Buziaki dla Twojego małego Skarbeczka.

    OdpowiedzUsuń
  24. 10 lat to fajna liczba. Mój bolgasek w ubiegłym roku świętował. Tak więc, oby kolejne lata były jeszcze lepsze i satysfakcjonujące od minionych 😃

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i życzę kolejnych pięknych lat w blogosferze. I sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję tylu lat blogowania ;) Mi już idzie trzeci rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziesięć lat - szmat czasu. :) Gratuluję, fenomenalny wynik! U mnie szósty rok wybił. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękna rocznica! Życzę kolejnych dziesiąteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję!!! U mnie również w tym roku, tylko w lutym, będzie 10 lat blogowania. Powodzenia w dalszym blogowaniu, wytrwałości i wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wspaniałych statystyk! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Congratulations. Happy 10th anniversary of your blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i życzę kolejnych blogowych sukcesów 😀

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ile to juz czasu! U mnie zaraz bedzie 12 lat blogowania... kiedy to tak zlecialo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gracias a ti por estar ahí, me alegro de haberte conocido y que este nuevo año sigamos adelante. Muchas Felicidades por esos diez años y que sean muchos mas. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  37. congratulations on making it so far! Keep writing and sharing useful things for everyone! all the best👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję dekady, super że bloowanie daje Ci spełnienie, niezwykłą satysfakcję i radość. Uważam że bloger to nie zajecie a harakter, życzę kolejnych rocznic i sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje! Mój blog w tym roku obchodzi 8 urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteśmy ten sam rocznik... oczywiście blogowo:))) Wszystkiego dobrego z okazji urodzin i Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana to doskonały staż! Super,ze tyle już blogujesz, serdeczne gratulacje! Mnie na koniec stycznia stuknie 2 lata...

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje! Jesteś bardzo wytrwała :)

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie dziesięć lat też stuknie w tym roku :) Życzę Ci kolejnych lat blogowania, pełnego inspiracji i pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Muchas felicidades!!! Espero que sean muchos más!!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru