GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 29 listopada 2022

3023. Faberlic Unisex BB Cream tonizujący BB krem z SPF 15

 Witajcie!

Dziś czas na twarzy ujednolicenie.

Będę mówić o Faberlic Unisex BB Cream tonizujący BB krem z SPF 15.

Słowo od producenta: "Wielofunkcyjny, tonizujący krem BB z kompleksową pielęgnacją i ochroną przeciwsłoneczną SPF 15 do wszystkich typów cery.

Oddychająca, śmietankowa konsystencja odpowiada za naturalny, matowy efekt i czyni skórę idealną: równą, aksamitną i delikatną. A pigmenty poddane działaniu olejku awokado wyrównują odcień i ukrywają niedoskonałości.
Dzięki wysokiej zawartości substancji aktywnych tint nawilża i odżywia skórę.
Kosmetyk można nawarstwiać, regulując grubość warstwy od lekkiej do średniej.

💚 97% naturalnych składników.
💚 W 93% pielęgnacyjna formuła.
💚 Innowacyjna technologia: pigmenty poddane działaniu olejku awokado to naturalna alternatywna dla syntetycznych składników."


Produkt w okazałości:



Od producenta:





Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w paczce kosmetyków na Allegro. Normalna cena to ok. 30 zł.

Zapach: delikatny, lekko kwiatowy.
Konsystencja: fluidowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w tonacji seledynowej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 30 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad pół roku używania.

Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z kosmetykiem marki Faberlic. I póki co - ostatnia... To, jaki bowiem niesmak czuję po stosowaniu powyższego mazidła, skutecznie odbiera mi wizję przyszłych, potencjalnych testów innych gagatków z tej firmy... Co tak mnie zatem odrzuciło? Ano to, że ów krem BB, szumnie nazwany wielofunkcyjnym i tonizującym, okazał się być jakąś oleistą breją, która dosłownie 10 minut od nałożenia na buzię, zaczyna się rozwarstwiać. Wygląda to tak, jakbyśmy się spociły olejem. Fuj i ohyda. Co z tego, że sam odcień kremu jak i konsystencja są naprawdę przyjemne i zapowiadały się obiecująco, skoro końcowy efekt woła o pomstę do nieba? Nie wiem doprawdy, co poszło nie tak, czy to kwestia mojej tłustej skóry, czy po prostu ten kosmetyk tak ma? Kompinowałam na różne sposoby, próbując aplikować krem gąbeczką, palcami czy pędzlem. Stopniowałam także ilość nakładanego mazidła i brałam go dosłownie ociupinkę, ale oba te procedery również okazały się niewypałem. Olej zawarty w kremie i tak wyszedł na światło dziennie... Także nie pozostało mi nic innego, jak wywalić bubla do kosza. Jestem tym kosmetykiem totalnie rozczarowana i nikomu nie polecam.  
Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. What a pitty. I love BB Creams because they're light.

    OdpowiedzUsuń
  2. Una pena que esta crema no sea lo que promete después de que la hayas probado distintas veces.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie chciałabym wyglądać, jakbym spociła się olejem. hahaha Nie. :D 
    Życzę fajnego wtorku. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. What do you give Fasolka as a Christmas present?

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for the review! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam tego typu produktów, ale w sumie ciekawa sprawa z tym kosmetykiem. Dlaczego tak się rozwarstwia, może trafiłaś na jakiegoś wadliwego gagatka albo po prostu ten typ tak ma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie tak ładne, że szkoda otwierać a po opinii tym bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I really haven't found a BB cream that I like yet. Good to know of your review.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam chyba nawet wcześniej o tej marce.
    Cena nie należy do niskich, i to jeszcze jakościowo straszny bubel...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle jest kosmetyków na rynku , że ja już się gubię. Przeważnie jestem wierna jednej marce na długo , jak mi się znudzi wybieram drugą itd... Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesting product. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że się nie sprawdził, bo zapowiadał się fajnie 🙁

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting post!
    Thanks for sharing your review
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam i się nie skuszę ta to "cudo" :D

    OdpowiedzUsuń
  16. dont throw it! give it to me😀

    OdpowiedzUsuń
  17. btw, dont worry i always check my spam box. things that i worry now my fellow bloggers do not realized about this even i've already share a post about spam box

    OdpowiedzUsuń
  18. p/s how did you kkow your comments go to spam box? mind to share?

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la advertencia, que pena que no te gusto.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nigdy styczności z tą marką, choć w pracy koleżanki bardzo jarają się tą marką (ale głównie ich środkami czystości). Jakoś nie mam ochoty spróbować skoro to taki bubel, strach kupować ten BB. Nikt nie chciał by wyglądać jak po spoceniu się olejem :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru