GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 15 listopada 2022

3015. NYX Matte Lipstick pomadka do ust w sztyfcie

 Witajcie!

Dziś czas na usteczka.

Będę mówić o NYX Matte Lipstick pomadka do ust w sztyfcie.

Słowo od producenta: "Podkreśl swoje usta luksusowym, wysoko pigmentowanym kolorem! Wybieraj swoje ulubione kolory spośród ogromnej palety odcieni MATTE LIPSTICK – pomadek do ust, które szokująco łatwo się nakładają, rozprowadzają się bez żadnego wysiłku i pozostają na swoim miejscu przez długie godziny. Każda z nich zapewnia jedwabisty, miękki matowy efekt i sprawia, że Twoje usta nigdy nie będą przesuszone."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Po wykręceniu:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: pomadkę znalazłam w kalendarzu adwentowym NYX z 2019 r. Normalna jej cena to ok. 30 zł.
Zapach: przyjemny, słodki.
 Konsystencja: pomadkowa.
Opakowanie i pojemność: czarny, plastikowy, wykręcany pojemnik typowy dla szminek z białymi napisami od producenta. Pojemność: 4,5 g.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na rok używania.
 Działanie: dobre. Zacznę od tego, że mimo tego, iż jestem fanką zastygających pomadek, od czasu do czasu lubię sięgać po takie tradycyjne. Przypominają mi się wtedy z sentymentem czasy studiów, gdy to na imprezach - pomiędzy jednym łykiem drinka, a drugim - latało się dyskretnie do toalety nakładać ponownie pomadkę, która odbiła się na kieliszku dopiero co wypitego drinka. Mimo tych niusansów nietrwałości, miło wspominam tamte ekscesy makijażowe. Dlatego też z uśmiechem i ciepłem na serduszku, zaczęłam stosować pomadeczkę z NYX. Jakie są moje odczucia z jej użytkowania? Ano całkiem przyjemne. Produkt jest ładnie napigmentowany, przez co już jedna jego warstwa nadaje wargom naszym soczysty, świeży kolor. Owa barwa prezentuje się naprawdę przyjemnie; jest wyrazista i nie blednie w trakcie dnia. Dzięki zawartości nawilżających olejków, produkt ładnie pielęgnuje wargi i nie podkreśla suchych skórek mimo intensywnej barwy. Wiadomo jednak, że nie jest to trwała koloryzacja, gdyż jedzenie czy picie bardzo szybko niweluje naniesioną wcześniej pomadkę. Niemniej jednak, jeśli mamy ze sobą kosmetyczkę z lusterkiem, możemy zawsze powtorzyć aplikację szminki na usta.  Warto dodać, że mazidło mnie nie uczuliło, ani nie podrażniło. Myślę, że z pewnością będę go używać jeszcze długo, gdyż jest wydajne i ładnie na ustach wyglądające. Także polecam.
 Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

21 komentarzy:

  1. I do like their products. Thanks for the review. Nice color too!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś lubi taki kolor, to na pewno będzie zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love that colour, so nice! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką głównie matowych pomadek w płynie, ale i po takie sięgam. Bardzo ładny kolor, trochę słabo, że niezbyt trwała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie wygląda ładnie samo opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Nie miałam ale ja bardzo rzadko używam kolorowych pomadek. Zazwyczaj tylko ochronnych. Bardzo ładny kolor, ale usta maluję tak okazjonalnie, że nie opłaca mi się nabywać nowych produktów :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gracias por la recomendación, estos mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gracias por la recomendación, estos mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por la recomendación, estos mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la recomendación, estos mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gracias por la recomendación, estos mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, aż bym użyła tej pomadki 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful color but personally I don't like matte lipsticks.i prefer glossy because of our climate here...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru