GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 24 listopada 2022

3021. Emolium A-Topic trójaktywna emulsja do ciała

 Witajcie!

Dziś czas na skóry balsamowanie.

Będę mówić o Emolium A-Topic trójaktywna emulsja do ciała.

Słowo od producenta: "Emolium A-Topic

Trójaktywna emulsja do ciała – odpowiednia do codziennej pielęgnacji suchej, atopowej, swędzącej skóry, już od 1. miesiąca życia. Kosmetyk koi i łagodzi świąd, nawilżając skórę. Przy systematycznym stosowaniu emulsji, skóra jest wygładzona, zmiękczona, a suchość zostaje zredukowana.

Emolium A-topic Trójaktywna, emulsja do ciała

  • Zadaniem produktu jest ukojenie i złagodzenie uczucia świądu dzięki dogłębnemu nawilżeniu i uzupełnieniu lipidów.
  • Wzmacnia barierę ochronną skóry.
  • Kosmetyk pozostawia na skórze warstwę ochronną, dzięki czemu przeciwdziała przesuszaniu się naskórka. 
  • Łagodzi podrażnienia oraz zaczerwienienia, niweluje świąd, a także redukuje nieprzyjemne uczucie ściągniętej skóry.
  • Działa nawilżająco i natłuszczająco.
  • Zmniejsza uczucie szorstkości skóry.
  • Wygładza i uelastycznia naskórek.
  • W efekcie po zastosowaniu emulsji skóra jest gładka i miękka w dotyku.

Składniki aktywne:

Oleje: arganowy, canola i masło shea – działają dwukierunkowo poprzez uzupełnienie lipidów oraz utworzenie warstwy ochronnej, tym samym zabezpieczają skórę przed podrażnieniami.

Polidokanol i oksydowane trójglicerydy oleju z kukurydzy – wpływają na redukcje świądu i sprawiają, że skóra staje się mniej podatna na podrażnienia.

Przeznaczenie

Dla osób ze skórą suchą, atopową i uporczywie swędzącą, już od 1. miesiąca życia.

Stosowanie

Nanieść na oczyszczoną i delikatnie osuszoną skórę ciała, delikatnie wmasować. Produkt można aplikować kilka razy dziennie (jeśli zachodzi taka konieczność).

Uwagi

Opracowana we współpracy z dermatologami.
Rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Pediatryczne."

Produkt w opakowaniu:





Od producenta:





Skład:



W okazałości:










Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam na doz.pl za ok. 35 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie białej, plastikowej tubli z elementami czerwieni i czerni napisów od producenta. Pojemność: 200 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy kremowania się.

Działanieśrednie. Zacznę od tego, że jesień i zima to ciężki czas na mojej suchej skóry. Dłonie, stopy i łokcie wraz z nadejściem pierwszych chłodów, stają się szorskie, łuszczące się i wręcz pękające (uprzedzając od razu pytania: nie mam żadnej choroby skórnej typu łuszczyca, AZS itp. To po prostu sucha skóra i tyle). Nie muszę więc mówić, że specjalne kremy nawilżające zużywam iście kilogramami... Czemu sięgam po kosmetyki można rzec profesjonalne? Ano temu, że tradycyjne mazidła, dostępne w drogeriach, są po prostu za słabe w działaniu i nie robią zgoła nic. Na emulsję do ciała Emolium trafiłam zatem przeglądając ofertę apteczną. Zaciekawił mnie skład tegoż gagatka oraz pozytywne opinie w Internetach. Czy i moja ocena jest na plus? Niestety nie do końca... Z ciężkiem sercem muszę stwierdzić, że kosmetyk dedykowany suchej, atopowej wręcz skórze, kompletnie się u mnie nie sprawdził... Wystarczyło bowiem niecałe 10 minut od momentu nałożenia szczordej porcji emulsji, bym ponownie czuła ściągnięcie i suchość naskórka. Co z tego, że produkt szybko się wchłania, jest delikatny zapachowo i bezpieczny nawet dla dzieci, skoro nie robi tego co powinien, czyli nie nawilża? Rozumiem, stopniowe zanikanie efektu działania po kilku godzinach, ale żeby po 10 minutach od zastosowania? Coś tu ewidentnie jest nie tak... Albo moja skóra jest wybitnie kapryśna i po prostu taka jej natura, albo skład i potencjalnie świetne działanie emulsji z Emolium są nic nie warte. To pytanie pozostawiam otwarte, a tymczasem wiem jedno: na pewno do powyższego specyfiku ponownie nie wrócę.
Ocena: 3/5

Miałyście?

Kathy Leonia


30 komentarzy:

  1. i wish i could read your language ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a pitty! I thank you the advice.

    OdpowiedzUsuń
  3. Es una pena que su efecto sea tan corto, como dices debería durar horas y no 10 minutos, promete mucho, pero luego no cumple.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam i chyba dobrze. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość drogi i na dodatek szału nie ma. Zatem nie skuszę się na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. This is my first visit to your blog, I will follow you from Spain.
    I have loved the development you have done in your entry, giving clear information about the product, congratulations.
    Happy Thursday.😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro nie spełnia do końca Twoich oczekiwań, to ja podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Good review! Many are in search for products like these right now. Somebody was telling me about one with a French name, but I could never find it.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki tej firmy są ogólnie dobre.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale szkoda, gdy kosmetyk nie działa zgodnie z oczekiwaniami

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mój mąż kiedyś stososował tej firmy coś na atopową skórę, ale nie jestem pewna czy to był ten produkt, ale był zadowolony z efektu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj sobie kupiłam balsam Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam i raczej nie będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj szkoda, że okazał się u Ciebie takim średniakiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uy que pena que no te sentó la crema. Gracias por la advertencia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ne znami nie sądzę bym kiedyś poznała :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Za tę cenę myślę, że szkoda zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że się nie sprawdził. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Korzystam z niektórych kosmetyków Emolium i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe czy u mnie by się  sprawdził. Jestem total alergikiem, opadnie mi trochę wapnia i już plamy na twarzy i swędzenie, wtedy przydaje się wypić wapno i jakiś dobry krem...wtedy przechodzi....
    Chcę tu zacnej koleżance życzyć bardzo udanego weekendu, pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś jakby mydełko w płynie tylko inaczej się nazywa. Takie chwyty marketingowe dobrze znamy.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Vaya, pues es una pena, pero gracias por tu sinceridad. Un abrazo

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru