GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 10 lutego 2021

2640 Wypadanie włosów podczas mycia - luty 2021 r.

 Witajcie!

Dziś czas na pierwszy w tym roku post odnośnie wypadania włosów podczas rytuału mycia.

Oto małe przypomnienie tego, jak wyglądało to wcześniej:

Zaczynamy od kwietnia 2013 r.:


Tu mamy luty 2014 r.:


Październik 2014 r.:


Styczeń 2015 r.:


Październik roku 2015:


Styczeń 2016 roku:



I kwiecień:



Październik:


Luty 2017:


I grudzień 2017 r:



Kwiecień 2018 r:



Maj 2020 r.:



Czerwiec 2020 r.:




I wrzesień 2020 r.:



Oraz wreszcie luty 2021 r.:



Powyższy stan zmniejszonego wypadania to efekt wzmocnionej dbałości o suplementację wewnętrzną i delikatniejsze traktowanie włosów.

Odkąd rozpoczęłam przygodę z piciem siemienia lnianego, tak się tego trzymam i ciągle ową procedurę stosuję. Stosuję ponadto różnego rodzaju suplementy wewnętrzne, czyli albo Vitapil albo Swanson.

Przestałam także wiązać kudełki w ciasne koczki czy upięcia; od kilku miesięcy stawiam na luźne kucyki lub rozpuszczone włosy.

A moja obecna pielęgnacja kudełków wygląda tak: Klik!

A Wasze włosy jak się obecnie mają?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. My hair loss is okay at this moment, but I use a scalp treatment. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też muszę zacząć pić siemię lniane;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie na szczęście ten problem nie dotyczy. Świetnie, że u Ciebie poprawa jest zauważalna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście mam tylko ten problem zimą, ale to dlatego że lubię kręcić włosy i trochę je tym osłabiam : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie na szczęście włosy nie wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie jakoś teraz nie wypadają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow: O. My hair still falls the same way: D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Są różne okresy jak u Ciebie. Mój problem to zawsze rozczesywanie.Pozdrawiam serdecznie ⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie podobnie, są okresy gdzie lecą jak szalone :(

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie, chce mi się wymiotować xD Nienawidzę widoku włosów na umywalkach, w odpływie itd :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Hair loss is a problem, and often worse in winter! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, you are so brave to show us this. I am sure the Omega 3 of fatty acids will help and blending peptides with your meals might help too.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć kochana, dawno mnie nie było. :) Cieszę się, że mniej włosów wypada, niech będą coraz to zdrowsze i swoim też to życzę. hehe Chce Ci jeszcze życzyć wspaniałego roku, pozdrawiam. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola! yo no llevonese seguimiento de la caida del cabello, pero estos meses si se me caen mucho. Besos

    OdpowiedzUsuń
  15. Hola guapa, yo voy a temporadas, aveces me cae mas y otras veces menos. Suelo tomar suplementos para que el cabello este más fuerte. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Obecnie mam spokój z wypadaniem włosów. Swego czasu stosowałam preparaty że skrzypu polnego

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello!! this happens to me once in a while. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie wypadanie jakby trochę mniejsze, mam nadzieję, że tak zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam ciągły niedobór żelaza. Jakiś czas temu przerwałam branie tabletek, ale musiałam do tego powrócić. Kiedy brałam dwie dziennie to włosy praktycznie mi nie wypadały, ale jak zmniejszyłam dawkę to mam wrażenie, że teraz wypada mi to, co przez ten czas nie zdołało. Tak byłam przeciwna suplementom, ale chyba pora za jakimiś się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też włosy wypadają, ale teraz już trochę mniej. Piję skrzyp i pokrzywę, wcieram wcierki i zamierzam brać suplementy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio moje włosy też coś podupadły :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje włosy nawet mają się dobrze, ale też staram się wiązać włosy w lekkie kucyki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje włosy coś niezbyt dobrze znoszą zimę. :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Wypada mi więcej włosów przy myciu, ale ciągle mam baby hair, nie widzę różnicy w zagęszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Your hair looks good it seems that the treatments have worked. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Zima nie służy moim włosom

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie włosy nie ciekawie się mają:) Sporo wypada przy myciu.

    OdpowiedzUsuń
  28. ¡Hola!
    A mi siempre se me cae el cabello, jajaja, pero he estado tomando la vitamina D y me ha servido bastante.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie jest różnie. Podczas mycia wypada mega dużo, ale jak je czesze, to czasami wypada tylko jeden włos...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru