GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 24 lutego 2021

2648. Królestwo niszowych perfum z Notino.pl!

 Witajcie!

Nie wiem jak Wy, ale dla mnie zapach perfum stanowi definicję mnie samej.
To taka moja kwintesencja całości połączona z odpowiednim ubiorem, dopracowanym makijażem, nienaganną fryzurą.

Moje perfumy muszą być nietuzinkowe, oryginalne, niespotykane.
Nie chcę pachnieć tak jak wszystkie koleżanki z pracy Calvin Klein Euphoria, Lancome Idole czy Carolina Herrera Good Girl; to musi być woń nietuzinkowa, oryginalna, taka, z którą będę utożsamiana przez wszystkich.

I tu na całe szczęście przychodzi mi z pomocą Notino.pl wraz z szerokim wyborem perfum niezbyt znanych, tzw. niszowych.

Oto moje perełki zapachowe:


2. Alexandre.J Western Leather Gold Skin woda perfumowana dla kobiet
3. M. Micallef Ananda woda perfumowana dla kobiet
5. Rasasi La Yuqawam Jasmine Wisp woda perfumowana dla kobiet

A Wy jakich używacie perfum na co dzień?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Żadnego z nich nie znam ale jakie mają cudne flakony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię wszelakie kwiatowe zapachy. A najbardziej lubię zapachy waniliowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. I don't know this products but I love jasminee parfumes

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych zapachów. Piękne mają flakoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Juliette has a gun smells fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio zamówiłam tam dwa kremy i tusz:) moje pierwsze zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale wyglądają pięknie

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola! unas propuestas muy interesantes. Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Flakony robią wrażenie-szczególnie ten 2 i 3. Ciekawe jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tobą, nie lubię też używać tych wszystkich popularnych perfum, są ich tysiące do wyboru. Uwielbiam Twoje perfumy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie takie mało oczywiste zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych perfum, jestem ciekawa jak pachną 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Niuchałabym :) Akurat mi się perfumy kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę te perfumy. Ja uwielbiam perfumy Mugler - Alien. Ostatnio często sięgam po piękne różane perfumy Issey Miyake - Rose&Rose. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnych z powyższych nie znam. Lubię zapachy z wanilią, ale ogólnie używam różnych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam żadnego z powyższych zapachów. Sama po różne sięgam, ale nie mam na razie jednego szczególnie ulubionego. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się boję tych niszowych perfum :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio jakos nie używam perfum....

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze zapominam o perfumach :/ mam ich tyle, że masakra

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello!! I use Wonderstruck by Taylor Swift, it's the only perfume that I actually like jaja. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi Kathy! My favorite perfume is from Dior. Your perfume is not familiar to me.

    OdpowiedzUsuń

  22. I love perfume. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. I love pleasant smells! Wonderful perfume!

    OdpowiedzUsuń
  24. ¡Hola!
    No conozco el olor de ninguno, pero por su empaque, me imagino que sí que son buenos.
    Gracias por la recomendación, un beso!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój zapach to Zen Shiseido 🥰 cały rok, całą dobę mogę nosić! Ale natrętnie kupuję próbki różnych perfum, tych popularnych i niszowych, i je wącham 🤭

    OdpowiedzUsuń
  26. Złoty flakon (nr 2) robi wrażenie już samym wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie zimą króluje Si i Black Opium, chociaż już rozglądam się za czymś lżejszym na wiosnę:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uzywam Giordani Gold,maja cudny zapach i elegancki flakonik. Jestem zachwycona. Polecam mocno. Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru