GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 31 sierpnia 2020

2504. Kilka słów o UniWigs!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z postem włosowym.


Today comes a time for a hair.


Będzie to pogadanka na temat sklepu internetowego z akcesoriami włosowymi UniWigs.


It will be a talk about the online store with different hair accessories  - 
UniWigs.

Ów przybytek oferuje przede wszystkim peruki różnej maści i wzorów, a także tzw. przedłużki włosowe.

Znajdziecie tu także peruki, które są wykonane z najwyższej jakości syntetycznych włosów, odpowiednio wcześniej poddanych oczesaniu i farbowaniu. 

That online shop offers wigs of various shades and patterns, as well as hair extensions. Here you can find wigs which are made with the highest quality synthetic hair wigs, respectively, previously brushed and dyed. 


Mały przegląd wśród najładniejszych moim zdaniem produktów sklepu 
UniWigs.

Small overview of the prettiest - in my opinion - products store 
UniWigs.

Najpierw przyjrzyjmy się stylowym perukom:


Let's start with the fashion wigs.



Srebrne:

Silver wig:

Klik!

Blond:

Blond wig:


Klik!

Rude:

Gingerhair wig:



Klik!


Czarne:

Black wig:


Klik!


Szalone:

Crazy shade wig:




Istny raj dla włosomaniaczek pragnących udoskonalić włosową naturę swą!

It is a paradise for all girls who are in love with hair staff!


Ja jestem oczarowana zawartością i bogactwem peruk oraz klipsów z możliwością przedłużenia włosów.

I mam chrapkę na przetestowanie jakiejś fryzury z powyższych fotografii.

I am charmed by the richness of content and wigs and clips with possibility of extension hair.

I have my eye on some hairstyles from these photographs.


A Wy nosiliście kiedyś peruki czy przedłużane włosy?


Have you ever carried wigs or hair extensions?

Kathy i włosowy Leon


28 komentarzy:

  1. They look pretty but I don't like wigs! Have a good week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla siebie wybrałabym tę drugą perukę. ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie peruki to świetna sprawa :) szybko i łatwo można zmienić swój wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam włosy za tyłek, więc przedłużanie mi niepotrzebne 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam lubię swoje własne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla osób, które lubią peruki to na pewno strona warta odwiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej się nie zdecyduję na perukę, bo kiedyś przymierzyłam od koleżanki i strasznie „grzała” mnie głowę jak czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądają, ja nigdy nie nosiłam peruki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nigdy nie nosiłek peruk. Śliczne są, zwłaszcza ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie noszę, ale ładne są i dla wielu będą idealne. :))) Pozdrawiam kochana. :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu zajrzeć na tą stronę, bo mam ochotę kupić sobie perukę :) Nigdy nie używalam takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie nosiłam nigdy czegoś takiego, ale te srebrne wyglądają super😍 Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie nosiłam, ale ostatnio zastanawiałam się nad przedłużaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwie pierwsze peruki najbardziej mi się podobają, przy czym nr 1 kojarzy mi się ze stylizacją rodem z filmów, książek czy gier fantasy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa opcja :) ładnie wygląda peruka w rudym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Zbieram kasę, zbieram, jeszcze trochę i będe wybierać. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam peruki i często zamawiam z Alie do stylizacji i makijaży!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idzie Halloween ,więc takie rzeczy jak peruki mogą się przydać 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  19. Nice wigs, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają bardzo naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat takich akcesoriów nie kupuje

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru