GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 24 sierpnia 2020

2500. Wielkie Zakupiska z Rossmana!

Witajcie!

Dziś czas na coś, co kobietki lubią najbardziej.

Oto moje łupy z promocji w Rossmanie:



I w szczególe.

Mgiełka zapachowa:

So? Barcelona Babe Mist


Mgiełka perfumowana:

Fragrance Miss So? Love Potion Perfume Mist Wild Berries & Jasmine
 Spray do włosów:

Schwarzkopf Gliss Kur Purify & Protect, spray ochronny do włosów przeciążonych zanieczyszczeniami

Tonik do buzi:

Isana Gesichts Wasser oczyszczający tonik do twarzy

Na koniec coś do picia:

Irving, herbata biała poziomkowa z mandarynką, 6 zł

I do jedzenia:


Genuss Plus orzechy w musztardzie miodowej, 4 zł

O promocji w Rossmanie dowiedziałam się dzięki niezawodnemu Instagramowi.
Poszłam więc z ciekawości, co tam takiego fajnego na półkach sklepowych mają.

Miałam - oczywista - nic nie kupować, ale wyszło inaczej.

Myślę jednak, że moje łupy były w granicach rozsądku i rozwagi.
Niektóre bowiem kobiety wynosiły torbami dezodoranty, żele do mycia czy mgiełki zapachowe.

Ja uznałam, że nie będę aż tak szalona.

A Wy coś kupiliście ostatnio ciekawego?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Rossmann has good products for not too much money. I have an app on my phone so get the things even cheaper. Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twoich zakupów zdecydowanie wybrałabym mgiełki- zapachową i perfumowaną. Co ja ostatnio kupiłam w Rossmannie? Herbatę w blaszanym pudełku - Dahzali- English Breakfast Tea.
    Pozdrawiam .Miłego dnia, Kathy!

    OdpowiedzUsuń
  3. No zakupy oki, nie przesadziłas hehe. Ja jedyne co sobie ostatnio czyli wczoraj kupiłam to ciasteczka, kinder czekolade, gruszki, banany i jablka (mam okres)

    OdpowiedzUsuń
  4. Everything looking very nice! Awesome pics! 👌👌👌 Thanks for sharing! 🤗🤗🤗 Have a great week! 🏖️⛱️🏜️

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, ta herbatka jest pyszna! Ja jak poszłam do Rossmanna to już były pustki i właściwie nie kupiłam nic. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, takiej herbatki bym się napiła:) Ja ostatnio kupiłam olejek do olejowania włosów z Nacomi i zapas korektora z Eveline, tego Art Scenic, który kiedyś pokazywałaś na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ta herbatę :) takich orzechów jeszcze nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zamierzam się wybrać w tym tygodniu do Rossmanna. Niezłe zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  9. raczej skromne zakupki, dziewczyny wyjeżdżały z pod rossmanna z pełnymi bagażnikami. na byłam kilka dni po rozpoczęciu wyprzedaży ale też wyszłam z pełną siatą

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy całkiem udane, ja jak poszłam to już nic nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem na bieżąco z Rossmannem, chyba muszę do niego podjechać, wszystko już mi się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely and interesting new products!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie wpisy:) Dawno nic nie kupowałam w Rossamannie ale skoro jest promocja to muszę się obkupić:) Te mgiełki z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe polowanie. Herbaty o tym smaku jeszcze nie piłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że udało Ci się kupić kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrząc na tytuł myślałam, że wykupiłaś pół sklepu ;P A tu skromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Da miesiące nie byłam w Rossmanie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się w tym tygodniu tam wybrać, bo mam parę rzeczy do kupienia. Z Twoich nabytków najbardziej kusi mnie herbatka. Nie wyobrażam sobie dnia bez herbaty - to mój ulubiony napój.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na wszystkie nadmienione produkty jestem w posiadaniu: herbatki, mgiełki również barcelona :) Gliss Kur - ale szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Często kupuje różnego rodzaju orzeszki, ale tego smaku jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń

  22. Good shopping I send you a kiss and have a good week

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czy ten tonik by mi podpasował, ale jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru