GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 27 sierpnia 2020

2503. Termix TITANIUM 802 grzebień do włosów

Witajcie!

Dziś czas na włosów rozczesywanie.


Słowo od producenta: "Szukasz grzebienia do rozczesywania włosów? Zależy Ci na dużej wytrzymałości? Wybierz więc Termix TITANIUM 802 grzebień do włosów.

Dba o kondycję włosów, nie szarpie

Termix TITANIUM 802 grzebień do włosów to grzebień dzięki któremu zapomnisz o ciągnięciu czy też szarpaniu włosów podczas rozczesywania. Jest to zasługa przede wszystkim specjalnie zaokrąglonym końcom, które zabezpieczają włosy przed szarpaniem. Dodatkowo grzebień jest bardzo wytrzymały i sprężysty bowiem został wykonany z komponentów tytanowych. Bez problemu utrzymasz grzebień w czystości co zwiększa bezpieczeństwo włosów przed różnego rodzaju bakteriami.

Zalety grzebieni Termix:

  • wykonane są z komponentów tytanowych,
  • wytrzymałe i sprężyste,
  • posiada zaokrąglone końce, które chronią włosy przed szarpaniem."

Produkt w opakowaniu:





Od producenta:





W okazałości:





Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć na stronie Fryzomania.pl, gdzie kosztuje ok. 45 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: tytanowa.
Opakowanie i pojemność: grzebień z szeroko rozstawionymi ząbkami.
Wydajność: bardzo dobre. Taki grzebień posłuży nam na kilka lat użytkowania.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że kocham grzebienie z szeroko rozstawionymi ząbkami. To najlepszy sprzęt do rozczesywania moich włosów na mokro jak i na sucho. W swoim włosomaniaczym żywocie przetestowałam mnóstwo specjałów tego typu, a ich egzystencja ze mną i moimi kapryśnymi włosami była podobna - służyły mi wiernie (czyt. ok. trzy/cztery miesiące) aż do momentu złamania się ząbków. Długie i plączące się kłaczki mają bowiem niezwykłą tendencję do szybkiego uśmiercania grzebieni plastikowych... Dlatego też nawet nie wiecie jaka była moja radość, gdy na stronie 
Fryzomania.pl ujrzałam grzebień, który jest wykonany z tytanu! Oto wreszcie sprzęt czeszący idealny dla mnie, któremu nie zrobię krzywdy. Termix TITANIUM 802 grzebień do włosów okazał się spełnieniem marzeń. Produkt jest niezwykle poręczny i iście - jakby pod wymiar -dopasowany do mojej dłoni. Świetnie leży w ręku, nie ślizga się podczas czesania i - co najważniejsze - robi to co trzeba, czyli rozczesuje włosy. Bezboleśnie, szybko, sprawnie. Nieważne, jaki będę miała kołtun na głowie czy to mokry czy suchy - tytanowy przyjaciel sobie z nim poradzi w mgnieniu oka! Włosy rozczesane, czupryna gładka, właścicielka zadowolona. Czego chcieć więcej? Uwielbiam, kocham, adoruję tego gagatka. To zdecydowanie mój numer jeden wśród grzebieni, jakie do tej pory miałam. Myślę, że jest on warty wypróbowania, bo jego poręczność, solidność, dobre działanie są naprawdę godne polecenia. 
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. This looks good, we need good combs, especially with long hair. Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja włosy czeszę tylko szczotką. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam takich grzebieni do wczesywania odżywek we włosy podczas mycia 😉 takiego tytanowego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Y have to buy another brush for my hair, I look for these brand.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie gadżety do włosów :) dobry grzebień to podstawa .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do włosów preferuję tylko szczotki

    OdpowiedzUsuń
  7. It's a good brush 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że grzebień jest godny polecenia, ale ja preferuję szczotki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda cena dość wysoka, ale skoro jakość tak dobra, to może sama się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo ! tak, tak też tak mam - właśnie zastanawiałam się czy ten problem jest tylko u mnie.. a jednak nie :( ..pisałam do femme luxe maila, ale nikt nie odpisał po dzisiejszy dzień..

    OdpowiedzUsuń
  11. Porządnie wygląda. Ale ja wolę szczotki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie grzebienie :) Mam podobny w domu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od lat używam szczotki Tangle Teezer, nie wiem czy bym dała radę się rozczesać grzebieniem, zwłaszcza, że włosy mam grube i gęste.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę taki kupić córce. Ma suche włosy, podatne do plątania. Ten grzebień może nam ułatwić rozczesywanie :)

    OdpowiedzUsuń

  15. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze mam problem z rozczesywaniem , chyba go kupię. Dziękuję za test, miłego weekendu ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam grzebieni, gdyż żaden nie jest w stanie rozczesać moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o mader taka cena z a grzebień? nieźle ;) ja mam jakiś za 3-4 zł z Rossmanna i robi to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę zainwestować w ten grzebień 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też tylko grzebień daje sobie radę z moimi włosami-właśnie z takimi ząbkami 😁
    Tego nie miałam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice! I have a similar hair comb.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hola Kathy!! Tomo buena nota, genial post!! BEsos!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wole szczorki typu TT :) jakos za grzebieniami nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam takiego grzebienia, ale mam drewniany z szeroko rozstawionymi zębami i jest to mój ulubiony:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesting post my dear, thank you for sharing ) 

    OdpowiedzUsuń
  26. To w sumie ciekawe, że mój brat ma taki, pomimo, że ma krótkie włosy. :D Ja mam bardzo grube włosy i długie, sądzę, że nie rozczesywałby zbyt dobrze tych włosów, ponieważ ma zbyt duże odstępy między ząbkami.

    OdpowiedzUsuń
  27. This comb is intriguing!
    I need one. Thank you for recommendation.

    OdpowiedzUsuń
  28. Takiego grzebienia nigdy nie miałam, jednakże z ciekawości chętnie bym go przetestowała :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Raczej grzebienia nie używam ale jak ktoś lubi to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na moich włosach najlepiej sprawdzają się szczotki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja od kilku ładnych lat używam szczotek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie umiem czesac sie grzebieniem, tylko szczotka

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru