GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 22 lipca 2020

2433. Migawki z Karpacza, cz. 2

Witajcie!

Dziś w ramach przedślubnego relaksu, wrócimy pamięcią do czerwcowej wycieczki górskiej.

Tu była pierwsza część wyprawy:

A tu dalsza relacja.

Zaczynamy naszą trasę, tam gdzie skończyliśmy ją poprzednio, czyli Dom Śląski:




Zakasujemy rękawy, poprawiamy plecaki i tuptamy dalej.

Szlak nas wiedzie przez malowniczą Równię pod Śnieżką:









Powoli widzimy cel naszej wędrówki, czyli Kocioł Małego Stawu:




Schronisko "Samotnia":







I gładka tafla Małego Stawu:



Podziwiamy chwilę widoki i ruszamy dalej.

Przed nami głaziory i skały:















A na koniec wycieczki zasłużony odpoczynek i drinki z lodami:





I podziwianie Starówki:



A Wy byliście w Karpaczu?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. No, I was never there, but it looks beautiful. Thanks for sharing the photos. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w Karpaczu byłam jeszcze za dzieciaka. Przepiękne widoczki :) a takie lody chętnie bym pochłonęła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Śliczne widoki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślub coraz bliżej. Wspomnieniowy relaks wskazany jak najbardziej:)
    A odwiedzone miejsca urokliwe.
    Można się rozmarzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki. Ale bym sobie tam pojechała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza relacja!
    W Karpaczu byłam wiele razy,ale nigdy na dłużej się tam nie zatrzymywałam,więc teraz raczej mgliście go pamiętam.( Najdłuższe moje wypoczynki były w Szklarskie Porębie, Kowarach i Jeleniej Górze)
    Ale Samotnię pamiętam i szlak do niej również.
    Drinki, jak drinki,ale takie lody bym zjadła.
    Czas biegnie nieubłaganie, mamy już środę, do soboty blisko.Już wyobrażam sobie, co się tam u Ciebie dzieje!
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego dnia, Kathy!

    OdpowiedzUsuń
  7. W zeszłym roku byłam, pięknie tam i tęsknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia - profesjonalna robota. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie tam jest! Nie byłam nigdy w Karpaczu, widzę, że nawet Rossmann tam jest:D Na pewno te desery były bardzo smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne tam muszę znowu tam wrócić . Chodź dzięki Tobie na moment wróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę widoków ;) Ja byłam w Karpaczu baardzo dawno temu

    OdpowiedzUsuń
  13. Very Nice post! beatiful photos! i like the cocktails!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie. :)
    Pozdrawiam ze Szklarskiej Poręby. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ci zazdroszczę tych widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh so nice trip, good desserts
    xx

    OdpowiedzUsuń

  17. What a nice place, I would like to meet you. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. Karpacz to przepiękne miejsce! Lubię do niego wracać :-)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, dawno nie byłam w tamtych stronach :) Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudnie Kathy, przepiękne foty. Dziękuję za uraczenie mnie tymi zdjęciami. Ja dopiero za rok biorę się za Karkonosze. Będą mi potrzebne do Korony Gór Polski. Byłam ostatnio w Gorcach na Maciejowej i oczywiście w drodze powrotnej poslizgnelam się i wykręciłam kostke. Okazało się że złamana kostka boczna.

    Cudny post, czekam na więcej gór Kathy. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru