GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 9 lipca 2020

2426. Calvin Klein CK One woda toaletowa unisex

Witajcie!

Dziś czas na zapach piękny.

Będę mówić o Calvin Klein CK One woda toaletowa unisex.

Słowo od producenta: "Woda toaletowa unisex Calvin Klein CK One to uosobienie młodzieńczej wolności, pomysłowości i wyjątkowości. Z tym zapachem możesz być naprawdę sobą!
  • świeży cytrusowy zapach
  • dla nieskrępowanych kobiet i mężczyzn
  • nadaje się do noszenia na co dzień
Skład zapachu
Woda toaletowa otwiera się oryginalnymi nutami soczystej mandarynki, papai, bergamotki i cytryny. Kwiatowe serce ożywia aromatyczna harmonia fiołka, jaśminu, konwalii i róży, wraz z gałką muszkatołową, nadającą delikatnie korzenny charakter. Bazę kompozycji zapachowej tworzy zmysłowa kompozycja zwierzęcego piżma, cedru i ambry.
Historia zapachu
CK One pojawił się na rynku w roku 1994, rozpoczynając rewolucję w świecie zapachów – od tego czasu nie muszą one już być delikatnie kobiece lub mocno męskie. Perfumy unisex są przeznaczone dla wszystkich, którzy sami definiują własną tożsamość. Kultowy flakon pozwala skropić skórę zapachem lub korzystać z niego jak z wody po goleniu.

Głowa
cytryna, bergamotka, ananas, kardamon, mandarynka, papaja, zielona nuta
Tzw. środkowe nuty - serce zapachu ujawnia się po kilku minutach, po ulotnieniu się nut głowy. Dominuje przez ok. 2-3 godziny.
Serce
gałka muszkatołowa, róża, konwalia, jaśmin, korzeń kosaćca, fiołek
Tzw. dolne nuty - ostatnia, najdłużej trwająca faza zapachu. Utrzymuje się od ok. 4 godzin do nawet całego dnia.
Podstawa
piżmo, mech dębowy, bursztyn, cedr, drzewo sandałowe
Grupy zapachów
cytrusowe, aromatyczne."

Produkt w okazałości:








Atomizer:





Szczegóły:

Cena i dostępność: perfumy znalazłam na Notino.pl za ok. 75 zł.

 Zapach: cytrusowy, świeży.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik szklany, prosty, przezroczysty z szarymi napisami od producenta i takąż zakrętką. Pojemność: 100 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na jakiś rok regularnego psikania.
Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że dawno już kusiły mnie te perfumy, szczególnie, że kiedyś miałam okazję kosztować miniaturki zapachu. Dlatego też, gdy zobaczyłam świetną promocję cenową na powyższy zapach, stwierdziłam, że muszę go mieć. I była to bardzo dobra decyzja, bo woń w pełnym wymiarze okazała się jeszcze bardziej piękniejsza niż ta niuchana w próbce. Po rozpyleniu perfum, najpierw mocno wyczuwalne są cytryna z bergamotką, które następnie nabierają słodyczy, przygarniając do swego boku ciepło jaśminu, kokieterię róży oraz delikatność fiołka. Na sam koniec dochodzi mój ukochany akord drzewny w postaci sandałowca przyprawionego szczyptą piżma oraz leśnego mchu. Zapach CK One 
 Calvin Klein jest niczym rześki powiew letniego, górskiego deszczu, wsiąkającego w ściółkę leśną. Woń ta relaksuje, dodaje świeżości i pobudza lekkością. Perfumy nie są jakoś mocno trwałe - wszak to woda toaletowa - i wyczuwam je ok. 4-5 godzin. Jako ciekawostkę jednak dodam, że zapachem tym zainteresował się także mój Narzeczony. U niego na skórze produkt ten ewoluuje w nuty bardziej morskie i wodne, za to trwałość zapachu jest o wiele większa, bo aż do 10 godzin. Testowanie zatem perfum CK One przez Narzeczonego skończyło się tym, że... mi je zabrał, tłumacząc, że ja mam stanowczo za dużo zapachów. Tak więc nie pozostaje mi nic innego, jak powyższe cudo polecić. I kobietom i mężczyznom!
 Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy i Leon

56 komentarzy:

  1. This sounds like a perfect summer perfume. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i lubię ten zapach :) tez muszę o nim coś napisać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ten zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this CK parfume, great post dear! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze widzę zapach określany unisex ;) Chętnie bym go powąchała

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam zapachów CK, chciałabym aby jakiś trafił do mojej kolekcji, szczególnie, że słyną ze swojej uniwersalności

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam z nim kontaktu, nie wiem jak pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, uśmiałam się przy 'kosztowaniu miniaturek' xD zapachu nie znam, ale pewnie sprawdzę gdy będzie gdzieś tester. Marka ma fajne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie sprawdziła bym, czy ten zapach mi się spodoba. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. La he visto montones de veces pero aún no he probado a ver si me gusta como huele. Un beso

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam ale kojarzę ten zapach i podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Smells really fresh and fine!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam jeszcze tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tego zapachu ,aczkolwiek myślę że by mi się spodobał 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszystkie perfumy Calvina Kleina!:) Jestem pewna, że spodobałyby mi się te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten zapach ale za każdym razem jak go testuję, to widzę, że nie utrzymuje się jakoś długo na mnie. Ale ja tak mam z każdymi świeżymi zapachami o nutach cytrusowych. Bardzo szybko wietrzeją na mojej skórze niestety.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak cytrusowy, to idealny dla mnie hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby unisex, ale mi ten zapach i tak bardziej pasuje do mężczyzn ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach znam, nie przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie świeże zapachy na lato. Cena jest przystępna, jak spotkam to też przetestuję, bo bardzo mnie zachęciłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś miałam i bardzo mi sie podobał, ale niestety budzi złe wspomnienia, więc omijam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam teraz dwa zapachy od Avon, rowniez unisex. Pierwszy raz sie spotykam z tego typu produkami. Są ok, ale jednak wolę typowo kobiece zapachy

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapachu nie znam, ale jak tylko gdzieś na niego trafię, to chętnie poznam :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  24. m,iałam przyjemność go wąchać ale nie przypapadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  25. Cytrusowe nuty to zdecydowanie mój gust. Muszę sprawdzić! 😃

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny zapach, miałam okazję poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z zapachem jest tak jak ze smakiem-trudno go opisać:)
    Zdarzyło mi się, że zapach próbki perfum podobał mi się ale kiedy kupiłam flakonik, było rozczarowanie.
    Tej wody nie znam. Na pewno będą jej wielbiciele, bo to kwestia upodobań.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Intrygująca kombinacja zapachowa. :)

    OdpowiedzUsuń

  29. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny zapach. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię na lato zapach cytrusów, więc zapiszę sobie nazwę i numer produktu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cool perfumes and amazinh review. Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja mama ma i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam go. Po prostu uwielbiam. Szczególnie późną wiosną i latem...jest po prostu super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh so nice product darling
    Thanks for share with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię ten zapach, choć nie jest moim ulubionym od CK :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyznam szczerze, że nigdy nie rozumiałam fenomenu tego zapachu, bo... wydaje mi się bardzo zwyczajny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ohh Amazing! I need to smell it and have it :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam, ale bym chętnie niuchnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze ciekawią mnie te zapachy unisex i czesto zastanawiam się czy to dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Niezła historia z narzeczonym :D Bardzo lubię zarówno perfumy Kleina jak i wszelkie unisex :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam jeszcze okazji stosować perfum unisex i ciągle się do tego przymierzam. Myślę właśnie o tych :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super, że zapach jest uniwersalny! Ciekawe czyby mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I like the CK fragrances, they're always fresh and optimistic.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie piękne perfumy lubię, moim ulubionym jest Calvin Klein CK.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru