GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 6 lipca 2020

2423. Wygrana u Madziiula19!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto przybyła do mnie już jakiś czas temu wygrana z rozdania u Madzi.

Tak się prezentują te cuda:



I w poszczególe.

Paletka:






Pędzle:






Kosmetyki marki Pixi ciekawiły mnie już od dłuższego czasu.
I bardzo miałam na nie chrapkę.
Dlatego moja radość granic nie znała, gdy się dowiedziałam, że paletka tejże marki trafi w moje łapki!

Co do pędzli - to wiadomo - ich nigdy za wiele.
Szczególnie tych dobrej jakości, wykonanych z miękkiego włosia.
A jeśli jeszcze do tego dodamy fikuśny kształt różdżki normalnie jak z Hogwartu - to już w ogóle kosmos używania!

Dziękuję Madziu jeszcze raz!

A Wy co ostatnio zacnego wygraliście?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałej wygranej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations, those brushes look magical, enjoy! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej! Bardzo fajna paleta i pędzle 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostanio wygrałam shake i koktaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygrana. Na pewno jest się z czego cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, bardzo ładna paleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj znać jak się spisuje paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Enjoy! They're fantastic products!

    OdpowiedzUsuń
  9. Great review Katy 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, nie pamietam żebym cokolwiek wygrała xD Podobają mi się te pedzelki

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Paletka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super wygrana, Paleta wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej , pędzelków i paletek nigdy za dużo. Pozdrawiam cieplutko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej :D Najbardziej spodobały mi się pędzle :D
    Super się prezentują i mają oryginalny wzór :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh very nice palette darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Those brushes are so cute! I see about four colors in the makeup palette that I really like too. Nice!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny zestaw! Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja rzadko kiedy wygrywam haha, paletka piękna 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydatna nagroda. Brawo Ty!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciao Kathy, buona settimana.

    OdpowiedzUsuń

  22. Congratulations, the brushes are very cute. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely present for your birthday! Happy birthday, darling1

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze raz gratulacje;) Czekam na makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie fajne są te pędzelki, też takie chcę. Raz w życiu wygrałam w rozdaniu, chyba z 8 lat temu. Od tej pory nie mam szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, jak fajna wygrana! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru