GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 8 lipca 2020

2425. Moda na lato z Femme Luxe, cz. 8!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is time for a fashion.

Oto Femme Luxe, czyli sklep z eleganckimi kreacjami dla kobiet z całego świata.

Here is  
Femme Luxe, an online shop with different kind of dresses for every woman from over the world!


Znajdziemy tu piękne ubrania sportowe dla kobiet, codzienną bieliznę, czy wygodne bluzki.
Do wyboru, do koloru, w różnych fasonach i odcieniach kolorystycznych.
Możemy sobie do woli wybierać w rozmiarach, stylach, materiale czy długości wybranej przez siebie kreacji.

In 
Femme Luxe we can  find pretty Joggers for woman, everyday Loungewear, comfy T-shirts.

All those items are in different sizes and colors; you can choose what you want.
You surely find it here!


I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić przez kartę kredytową lub przelew - oraz możliwością dostawy na cały świat.

Na dodatek mamy 14  dni na zwrot lub wymianę zakupionego przez nas towaru.


In everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way (for example via bank transfer or credit card).
What if more you can also  make an order from the world.

And you have 14- day return on refund of guarantee.


Oto co do mnie przybyło:


Here are items which have come to me:


a) bluzka 1:


a) t-shirt 1:











Fajny, wygodny ciuch do chodzenia po domu lub do spania.
Dobrze wykonany i mięciutki.
Trochę za duży, jak na rozmiar M, ale mi to nie przeszkadza.

This item is really cool, just perfect for lazy outfits.
It is soft, comfy, and made very well.


b) T-shirt 2:

b) T-shirt 2:












Wakacyjny, uroczy T-shirt z motywem palemek.
Idealny na weekendowy wyjazd!

This is so cute, holiday T-shirt.
I adore those little palm trees on it!


c) sukienka:

c) dress:












Jestem pozytywnie zaskoczona jakością tej sukienki.
Wygląda naprawdę elegancko!
Myślę, że spokojnie można ją założyć do pracy do biura.

I truly admire this dress. 
It looks so elegant!
I will wear it to my work.


d) dresy:

d) joggers:





  







Wygodny domowy strój.
Sprawdzi się też jako strój do biegania.
Uwielbiam go!

This is perfect outfits for gym or walking.
I love it! 


 A Wam jak się podobały powyższe rzeczy?

Do you like items from Femme Luxe?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się dresy. Fajnie w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś zadowolona z zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo teraz tych ciuchów widać na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten sklep. jestem zaskoczona ich ubraniami, muszę zamówić kiedyś tą czarną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your selection dear. Everything fits you so great

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten sam dresik w tym kolorze :) super jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko super i widać , że będzie wygodne. Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni zestaw wpadł mi w oko,bardzo ładnie w nim wyglądasz )

    OdpowiedzUsuń
  10. The pink shirt and the jumper ares really fine!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ten kolor ostatniego dresu jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny dres. Widać, że dobrze się układa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta druga koszulka fajna, na teraz idealna :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi t-shirt najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. T-shirt z palemkami i czarna sukienka rządzą, ale reszta też fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga koszulka oraz ostatni dres mi się spodobały :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten T-shirt z palemkami ładny, czarna sukienka też ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko fajne! Sukienka i dresik naj naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Joggersy to mój ulubiony fason spodni.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsze dresy, moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. They look so cute. I hope you wear it with happiness. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio coraz częściej czytam o tym sklepie. Tę czarno sukienkę już widziałam. Fajna jest, ale nie lubię sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi!
    Beautiful Looks!
    Xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń

  26. Nice t-shirts and tracksuits. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. Czarna sukienka - bosko w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie dresy by mi się przydały

    OdpowiedzUsuń
  29. Dres super, i kolor piękny. Ale podczas kwarantanny dresy okazały się bardzo zdradliwe, z czym teraz muszę walczyć na siłowni :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru