GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 30 października 2018

1961. Lirene migdałowy kremowy żel myjący z D-Panthenolem

Witajcie!

Dziś sobie buzię umyjemy.

Będę mówić o   Lirene migdałowy kremowy żel myjący z D-Panthenolem.

Słowo od producenta: "Głęboko oczyszczający migdałowy kremowy żel myjący z D-Panthenolem skutecznie usuwa zanieczyszczenia oraz makijaż, zapewniając poczucie świeżości i czystości.


  • OLEJ MIGDAŁOWY

    bogaty w kwas oleinowy i linolenowy skutecznie wzmacnia barierę lipidową skóry chroniąc ją przed podrażnieniami oraz utratą nawilżenia. Intensywnie wygładza skórę, która odzyskuje świeżość i zdrowy wygląd.
  • D-PANTHENOL

    koi i łagodzi podrażnienia skóry wywołane przez czynniki zewnętrzne. Pozostawia skórę delikatną i miękką w dotyku.
  • DUOMOIST COMPLEX

    połączenie niezwykle skutecznych składników nawilżających, które wiążąc wodę w skórze, intensywnie i długotrwale ją nawilżają. Skóra staje się elastyczna, delikatna i świeża.
Efekty:

  • oczyszczenie z makijażu i zanieczyszczeń – 97%*
  • odświeżenie – 100%*
  • wygładzenie i nawilżenie – 87%*"

Produkt w okazałości:




Od producenta:




Skład:



Otworek:




Na dłoni:



Zacznę od tego, że produkty do demakijażu  i mycia twarzy schodzą u mnie jak woda i nigdy się nie zmarnują.

Zawsze więc muszę mieć mieć minimum dwa na stanie łazienkowym, żebym nie została zaskoczona nagłym brakiem jednego czy drugiego - co już nie raz się zdarzyło.

Żel myjący od Lirene to mazidło jedno z niewielu jakie miałam, które samo jedno wystarczy mi na naprawdę długo, bez obaw o nagłe zużycie się.

Jego miła, kremowa konsystencja i dobra pienienie się pozwala na szybkie mycie i dogłębne doczyszczenie twarzy z brudu i kurzu dnia powszechnego.
Produkt łatwo miesza się go z wodą, dając miłą dla nosa i oczu pianę usuwającą resztki makijażu pozostałe po demakijażu.

Do tego ten zapach - wypisz wymaluj ciasto z migdałami...

Mimo kuszącego zapachu zawierającego ewidentnie jakieś dodatki perfumeryjne, specyfik mnie nie podrażnił ani nie uczulił.

Produkt kosztuje ok. 16 zł, ma 150 ml pojemności i można go dostać na stronie z kosmetykami Lirene.

Miałyście?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Marka ma coraz ciekawsze produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz... substancje zapachowe są bardzo wysoko w składzie, więc musi pachnieć. Z tego co widzę, to dużo wyżej niż olejek migdałowy będący w nazwie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesting! Lirene is a trade that I'd like to try.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mógłby się fajnie u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. polubiłam ten żel, spełnia wszystkie moje kryteria dobrego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że dam szansę wykazać się temu produktowi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Marka Lirene jakoś mnie nie przekonuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co mam żel z aktywnym węglem i przyznam że chyba przy nim zostanę - nie lubię kosmetyków pachnących jak jedzenie...zawsze jestem po użyciu głodna;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię kosmetyki, które pięknie pachną :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach ciasta z migdałami kuszący :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj krem migdałowy to nie dla mnie - zaraz bym się drapała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami po niego sięgam :) Lubię też peeling enzymatyczny z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam. musze skończyć swojego ogóreczka najpierw. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale ten zapach musi być wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja preferuję jednak peelingi. :D Lubię jak mnie coś drapie. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dosyć ciekawy, choć w sumie wątpię, aby kiedyś trafił w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam i raczej nie jestem zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio trafiłam na myjadło z Tołpy, którego wydajność jest niesamowita, wystarczy dosłownie groszek na całą twarz :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru