GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 17 października 2018

1948. Kilka słów o OwlSmarter Cash Back APP

Witajcie!

Hello!

Dziś porozmawiamy sobie o oszczędzaniu.

Today we are going to talk about saving money.

Zastanówmy się, ile razy zdarzyło się nam kupić coś pod wpływem impulsu w Internecie niepotrzebnie?

How many times do you buy something online not nessesary?

Myślę, że każdy z nas miał takich sytuacji wiele.

I think that this sounds familiar to everyone.

Na szczęście jest rozwiązanie, które pomoże zaoszczędzić nam co nie co.

Luckily there is a sollution, which gives us opportunity to save money.

OwlSmarter to specjalna aplikacja, bardzo pomocna przy zakupach, która pozwoli na oszczędzanie i jednoczesne zarządzanie pieniędzmi.

OwlSmarter is a cash app, which is really helpful in shopping; it is not only money saving app but also money management.

Jak to działa? To proste.

How does it work? It is really simple.

System w tej aplikacji jest jak ibott: im więcej wydajemy na internetowe zakupy za pomocą karty tym więcej dostajemy potem zwrotu pieniędzy na nasze konto.

This savings app works like ibotta: cash back rewards app; the more we buy by cash card, the more we make money for future shopping.

Można powiedzieć, że wydając pieniądze w tej aplikacji - jednocześnie je zarabiamy. Ot taki lojalnościowy system.

When we spend money or cash in this money app we earn money - named here as saving star - in a special clash royale ibotta program.

Idea aplikacji OwlSmarter przyjęła się na całym świecie i ma dobre opinie w sieci; każdy przecież chce mieć dodatkowe pieniędzą.

The idea of the cash app OwlSmarter is known all around the world and has a good google opinion rewards. Everyone wants to have this ca$h app and have a opportunity to gains free money.

Zatem powitajmy globalny system płatności kartą z zyskiem dla każdego!

Say hello to the global cash card system which gives you extra profit!

 Dla zainteresowanych:

For more:


Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Nie używam żadnych aplikacji. Nie płacę inaczej jak w domu na PC z konta, do tego mam specjalny numer tel, którego mi nikt nie ukradnie, bo go ze sobą nie noszę. A i tel z ery sprzed smart, więc mi z niego danych nie sczytają, ani nie zhakują, bo się z netem nie łączy. :D Nie rozumiem tego beztroskiego udostępniania danych milionom aplikacji...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej aplikacji, ale prawdę mówiąc, podeszłabym do niej ostrożnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrzebne mi to do szcześcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrzebuję takiej aplikacji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. A to nowość dla mnie - ciekawa opcja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie słyszałam o takiej aplikacje :) zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mam zaufania do takich aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Korzystam z Tipli, ale tylko na komputerze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej aplikacji, pierwszy raz o niej słyszę

    OdpowiedzUsuń
  10. That's an informative post, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por la recomendación y por seguirme te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej aplikacji, ale zerknę i poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, choć ja przy takich cudach zastanawiam się zawsze, gdzie tkwi haczyk. Nie ma przecież nic za darmo...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam takich problemów, więc mi niepotrzebna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oszczędzanie jest zawsze fajne, lecz o tym nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. it's great.. I haven't heard about it..

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze wiedzieć o takiej aplikacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam takich aplikacji, jestem bardzo oszczędna i bez nich :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru