GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 23 października 2018

1954. Wet and Wild Photo Focus Pressed Powder puder prasowany

Witajcie!

Dziś czas na popudrowanie się.

Będę mówić o Wet and Wild Photo Focus Pressed Powder puder prasowany, jaki dostałam do testów od BlogMedia.

Słowo od producenta: "Puder korygujący niedoskonałości skóry, wygładza oraz ujednolica koloryt. Lekka formuła pozwala skórze swobodnie oddychać, nie zatykając porów. Bez błyszczenia się."

Produkt w okazałości:



Od producenta:



Skład:

Talc, Silica, Boron Nitride, Nylon-12, Caprylic/Capric Triglyceride, Polysorbate 80, Kaolin, Cyclopentasiloxane, Synthetic Fluorphlogopite, Lauroyl Lysine, Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Phenoxyethanol, Polybutene, Caprylyl Glycol, Dimethicone Crosspolymer, Xanthan Gum, Hexylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Triethoxycaprylylsilane, Water/Eau, o-Cymen-5-ol, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Tin Oxide, Dimethiconol, Aluminum Hydroxide, Methicone, (MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR): Mica, Iron Oxides/CI 77491, CI 77492, CI 77499, Titanium Dioxide/CI 77891.

W okazałości:



Na dłoni:



Na twarzy:



Zacznę od tego, że pudry prasowane - najlepiej matujące - to moja miłość od lat.

Nie zliczę ile już takowych ziomków miałam w swej kolekcji.
Od  tych droższych, przez tanie, od takich działających dobrze po buble.

Jednak jeszcze nie znalazłam swego nr 1 jeśli chodzi o tego typu mazidła.

Aż do dziś!

Puder Wet and Wild zdecydowanie bowiem wskoczył na pierwsze miejsce, jeśli chodzi o świetną jakość i działanie matujące dla mojej skóry.

Efekt gładkiej i jedwabistej cery jaki ów puder daje, jest po prostu niesamowity.

Cera wygląda idealnie; wręcz jak przerobiona w photoshopie.

Zero zaskórników, zero suchych skórek, zero cieni pod oczami, zero błyszczenia.
I to na ponad 7 godzin od pierwszej aplikacji.

Puder nie waży się w ciągu dnia, nie osypuje.
Jest istną gładką, otulającą buzię taflą delikatnego pyłku pudrowego.

Wierzcie lub nie, ale to hit.

Do tego wydajny, łatwo dostępny i tani.

Koniecznie go kupcie, bo nie pożałujecie!

Produkt kosztuje ok. 21 zł, ma 7,5 g pojemności i można go dostać w sklepach z kosmetykami Wet and Wild.

Miałyście?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. Z tej firmy aktualnie używam kilka kosmetyków i bardzo lubię, najbardziej polubiłam się z korektorem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, zupełnie się nie spodziewałam, że może być tak fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z z pudrów prasowanych to tylko transparentny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. This brand has really interesting products.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra rekomendacja, cena przystępna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. moja siostra lubi tę markę, ja jeszcze nic od nich nie miałam, ale kusisz tym pudrem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze niczego tej marki, super, że ten puder tak dobrze się u Ciebie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jestem zaskoczona, że tak się spisał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O, to coś nowego, nie kojarzę tej firmy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I have pretty similar Pupa's powder and I love it ) I'd like to try this one too ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam tylko pudrów transparentnych, bo nie ma szans, żebym wśród innych znalazła odpowiednio jasny kolor :/
    Ta firma to dla mnie nowość, a puder wydaje się być ciekawy (i jest w całkiem dobrej cenie) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego pudru, ale od dawna używam wyłącznie pudrów mineralnych - dla mnie to hitowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie efekt jest świetny. Chyba musze sobie taki puder sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Spoko puder, ja mam zapach chyba na dwa lata takich ziomków ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego pudru, ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam pudrów, ale pokażę ten siostrze

    OdpowiedzUsuń
  17. Wolę pudry transparentne ;) Super, że znalazłaś swojego ulubieńca!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie nr 1 jest puder matujący deBBy - a ten bardzo mi ciemnieje na skórze ;(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru