GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 4 czerwca 2024

3325. Odchudzanie, czas start!

 Witajcie!

Dziś czas na małą pogawędkę.

Mianowicie, w zeszłym tygodniu rozpoczęłam nierówną walkę z 7 niechcianymi kilogramami tłuszczyku, które nadprogramowo wiszą mi od czasu ciąży. Powodem tej spontanicznej nieco decyzji o odchudzaniu był fakt, iż nie mogłam zmieścić się w ulubione, letnie spodnie.

Także zakasałam rękawy i mocno ograniczyłam spożywanie ukochanych węglowodanów i cukrów.
I wierzcie lub nie, ale już mam 1 kg na minusie!


Także trzymajcie kciuki, bym wytrwała w moich odchudzających postanowieniach i nie rzuciła się na lody czy ciastka...

A u Was wymarzona figura na lato już jest "zrobiona"?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Oh you look beautiful! I know with your determination you will reach your goal. All the best to staying strong. Don't forget the fiber! Stay Healthy!

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że są efekty. Ja nie jem słodyczy na noc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja walka trwa , też z 7 muszę :) Trzymamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odchudzanie z kości na ości?
    Ja mam jak w memach: powinnam schudnąć do bikini 5 kg... zostało mi jeszcze 8 ;)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

  5. Great, congratulations on your success. You will definitely achieve your goal!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, mi został tylko 1kg do celu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, tak!!!! Dołączam!!!! Od piątku, jutro mam cięzki dzień, a w czwartek potrzebuję duzo kalorii. Ale od czwartku startuję! Ja mam 10 do zrzucenia i nie moge się tłumaczyc ciążą...

    OdpowiedzUsuń
  8. Seguro que lo consigues. Estás muy guapa en esa foto.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Suerte con la dieta. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! Oczywiście trzymam kciuki! Dasz radę 🙂
    Ja jestem w trakcie walki i mam już minus 16, ale z naprawdę dużego pułapu startowałam...
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. życze powodzenia, sama ostatnio jestem w trakcie odchudzania, na minusie jakieś 3 kg ale marzy mi się jeszcze 5 :D łatwo nie jest

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo! Trzymam kciuki! :) Mnie też by się przydało zrzucić parę kilo, ale nie potrafię sobie odmówić słodyczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz prześlicznie! Trzymam kciuki na maksa, uda Ci się! Ja tu zaczęłam ćwiczyć częściej, by móc jeść swoje i by cholesterol był dobry. hehe Obie damy radę kochana. :*****

    OdpowiedzUsuń
  14. keep up the great work, and don't hesitate to reach out if you need any support or encouragement along the way. you've got this!

    OdpowiedzUsuń
  15. Well done. At my age I'm allowed to have some extra kilos! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  16. Yo la perdida de peso me la tomo con mucha calma, ejercicio y una dieta sana, pero sin privarme de nada. Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Congratulation!!! You can with this!
    Have a nice day!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia :) Ja na szczęście wróciłam do wagi sprzed ciąży od razy, gdy wyszłam ze szpitala, bałam się, że coś mi zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia. Ja trochę jeszcze walczę o figurę, ale nie powiem, żebym się odchudzała. raczej modeluję. Cardio, siłówka plus joga i po pół roku widzę fajne efekty. Diety wcale nie zmieniłam

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia. Ja trochę jeszcze walczę o figurę, ale nie powiem, żebym się odchudzała. raczej modeluję. Cardio, siłówka plus joga i po pół roku widzę fajne efekty. Diety wcale nie zmieniłam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja muszę popracować nad udami... Właśnie od niedawna odstawiłam kolacje, zobaczymy jakie będą efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Goodluck on your fitness goal, I know you can do it.

    http://www.itsjulieann.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi zostały ostatnie 4kg i nie chcą zejść 🙁 Trzymam kciuki 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Que linda!
    Parabéns pelo quilo perdido,
    açucar não é legal. Beijos! ฅʕ•̫͡•ʔฅ

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia:) Ja też przywiozłam 2 kg więcej siebie z Neapolu:))) ale już nad sobą pracuję...

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzymam kciuki. Też nabrałam, bo mniej się ruszam przez tę nogę... Ale na razie nie mam siły, pewnie w wakacje zleci samoistnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też waga poszła lekko w górę i próbuję schudnąć, ale jak na razie ze słabym efektem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia :) Ja też rozpoczęłam niedawno dietę, w szczególności wkurzają mnie moje wałeczkowate nogi xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia Kasiu, mi też trochę się nabrało ostatnio. Damy radę! :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru