GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 3 czerwca 2024

3324. SO!FLOW Relaksujące mleczko do ciała

Witajcie!

Dziś czas na ciała regenerację.


Słowo od producenta: "Lekkie, otulające mleczko do ciała o intrygującym zapachu. Rozpieść swoją skórą i pozwól sobie na chwile relaksu z mleczkiem śliwka i jeżyna.
Dzięki zawartości wielu dobroczynnych olejów, takich jak olej z pestek śliwki, nasion chia, kokosowy i makadamia. Wzmacniają one barierę skórną, dzięki czemu skóra odzyskuje miękkość i gładkość. Pullulan przywraca równowagę mikrobiomu skóry oraz poprawia jej wygląd i napięcie. Skwalan, inulina i betaina silnie nawilżają i odżywiają skórę."

Produkt w okazałości:




Od producenta:



Skład:


Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w majowym pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: słodki.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w fiolecie i czernią napisów od producenta. Pojemność: 400 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki specyfik starczy na kilka miesiący użytkowania.
DziałanieZacznę od tego, kocham ładnie pachnące mazidła do nawilżania ciała. Nie wiem bowiem jak Wam, ale mi osobiście zacny zapach balsamów czy mleczek zaaplikowanych na ręce, nogi czy dekolt niesamowicie poprawia humor. Dlatego też tak bardzo polubiłam się z powyższym gagatkiem marki SO!FLOW. To relaksujące mleczko do ciała jest prawdziwą perełka wśród produktów pielęgnacyjnych. Specyfik wyróżnia się swoją lekką, ale jednocześnie skuteczną formułą, która nawilża i odżywia skórę, pozostawiając ją miękką i gładką na długi czas. Stworzone z naturalnych składników (m.in. olej z pestek śliwek, olej macadamia, olej kokosowy), mleczko doskonale nadaje się do codziennej pielęgnacji. Nie można zapomnieć o pięknej, cudownie relaksującej woni produktu, który iście magicznie pomaga zniwelować stres i napięcie dnia codziennego. Dodam jeszcze, że specyfik szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy, dzięki czemu nie brudzi ubrań. Mleczko mnie nie podrażniło, ani nie uczuliło. Podsumowując: jest to idealny wybór dla każdej osoby, która pragnie zadbać o swoją skórę w naturalny, relaksujący sposób. 
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

20 komentarzy:

  1. To mleczko jest super! Fantastycznie nawilża nawet bardzo suchą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to mleczko i również je stosuje. Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowałaś mnie tym mleczkiem, super opinia, a mi się przyda. Teraz mam bardziej suchą skórę, myślę, że będzie mi to mleczko pasowało. Pięknego dnia Ci życzę. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy skład, lubię lekkie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli warto się skusić na to mleczko. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale podoba mi się to, co napisałaś, więc pewnie kupię. Lubię słodkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne mleczko, teraz by mi się przydało, ponieważ mam problem z suchą skórą.
    pozdrawiam
    kociorowo (mój nowy blog, tam jest wszystko wyjaśnione)

    OdpowiedzUsuń

  8. That sounds great, thanks for the detailed review

    OdpowiedzUsuń
  9. Great review!!!
    thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Va muy bien que no quede la piel grasienta y manche la ropa y el aroma es un punto muy importante.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę wszystko, co jest relaksujace. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. You always show us good products to have and give as gifts.
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  14. Dear Kathy! Thankyou for your review! HI to Fasolka from me.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli nie pachnie zbyt słodko, to i ja chętnie bym się smarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro polecasz, to się skuszę, bo akurat skończyło mi się mleczko do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go jeszcze. Również uwielbiam ładnie pachnące balsamy. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Gracias por la recomendación, no conocía la marca. Besos

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru