GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 2 czerwca 2024

3323. DERMI BY DERMATOLOGIST Pomadka Ochronna Rdzeniowa

 Witajcie!

Dziś czas na usteczek nawilżenie.

Będę mówić o DERMI BY DERMATOLOGIST Pomadka Ochronna Rdzeniowa.

Słowo od producenta: "Pomadka ochronna Dermi By Dermatologist to pomadka rdzeniowa z kokosem i awocado. Zawiera naturalne woski: pszczeli, kandelila, karnauba. Innowacyjna receptura rdzeniowa daje natychmiastowe nawilżenie i wygładzenie skóry ust. Olej z awokado regeneruje i odżywia usta, zapobiegając ich przesuszeniu. Olej kokosowy działa odbudowująco i ochronnie, masło shea przyspiesza regenerację ust.

Produkt przebadany dermatologicznie, w 89% wykonany ze składników pochodzenia naturalnego."

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:



Skład:



W okazałości:





Po wysunięciu:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w majowym pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: słodki.
Konsystencja: pomadkowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe ze bielą i czernią od producenta. Pojemność: 4,4 g.
Wydajność: bardzo dobra. Taki specyfik starczy na kilka miesiący użytkowania.
DziałanieZacznę od tego, że pomadki ochronne to must have codziennej pielęgnacji ust. Moje wargi mają bowiem przykrą przypadłość bycia wiecznie spierzchniętymi i wysuszonymi. W swoim kosmetycznym żywocie wypróbowałam zatem wiele mazideł nawilżających. Niektóre były lepsze, inne gorsze, ale prawdę powiedziawszy już dawno żaden specyfik nie zachwycił mnie tak, jak powyższa pomadka z DERMI BY DERMATOLOGIST. Czemu?  Ta wyjątkowa pomadka, jak sama jej nazwa wskazuje, została stworzona przez dermatologów. Mamy tu połączenie naturalnych składników (m.in. olej kokosowy, olej z awokado, masło shea) z precyzyjną wiedzą dermatologiczną dzięki czemu ów produkt intensywnie nawilża i regeneruje nawet najbardziej spierzchnięte usta. Warto dodać, że pomadka zapewnia także skuteczną barierę ochronną przed wiatrem czy słońcem dzięki filtrom UV. Sama aplikacja jest także prosta i przyjemna, a praktyczne opakowanie sprawia, że pomadka jest łatwa do zabrania ze sobą np. do torebki lub kieszeni swetra. Wspomnę jeszcze, że nic mnie nie uczuliło, ani nie podrażniło. Polecam serdecznie każdemu, kto ma problem z suchymi ustami!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

15 komentarzy:

  1. Me encanta tener siempre una barra labial para hidratar los labios cuando estoy en casa o por las noches. Gracias por la recomendación.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam obecnie jakąś lekko wybrakowaną pomadkę chyba, kruszy się. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, it does look delightful! Thanks for the beautiful review!

    OdpowiedzUsuń
  4. I don't know this one, I hope you like it! Hugs

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki ochronne schodzą u mnie, jak woda, więc chętnie sobie ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama nałogowo używa pomadek ochronnych, ja raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest to rzeczywiście produkt must have. Ja niestety ciągle pomadki gubię, więc jak zobaczyłam ten produkt w pudełku to bardzo się ucieszyłam na jego widok ;) Wypróbować jeszcze nie zdążyłam, ale sądząc po Twojej recenzji będę zachwycona jej działaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć, że to taki dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Your review of the DERMI BY DERMATOLOGIST Core Protective Lipstick is thorough and informative. It’s great to hear that the product stands out among many others you’ve tried, providing effective moisture and protection for chapped lips.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie że ma w składzie olej z awokado

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru