GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 20 lutego 2024

3221. Tajemnicza przesyłka z L'oreal Paris!

 Witajcie!

Dziś czas na coś pielęgnacyjnego.

Prezentuję Wam tajemnicze trio z Loreal, stworzone specjalnie z myślą o skórze dotkniętej różnego rodzaju przebarwieniami, zarówno tymi potrądzikowymi, jak i posłonecznymi, czy także związanymi ze starzeniem się skóry:


Oto mój plan działania:
> krok 1, czyli redukcja
serum redukujące przebarwienia

> krok 2, czyli ochrona
fluid UV z SPF 50+

> krok 3, czyli złuszczanie
peeling kwasowy redukujący przebarwienia.

Przez najbliższe cztery tygodnie będę więc testować powyższe specjały z nowej linii L'Oreal Paris do walki z przebarwieniami. Sekretnym składnikiem tych wszystkich gagatków jest niacynamid, który znany jest z rozjaśniania przebarwień.

Jesteście ciekawi efektów końcowych tego testu?
Ja już nie mogę się doczekać!

Współpraca reklamowa z @enyo_agency

@lorealparis #skincare #darkspotsgameover

Kathy Leonia




25 komentarzy:

  1. Przesyłka prezentuje się imponująco. Życzę miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie. Takie prezenty dają dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi nieźle, a firma znana i raczej ceniona na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie Peeling kwasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam masę przebarwień różnego pochodzenia, jestem bardzo ciekawa efektów!

    OdpowiedzUsuń
  6. super niespodzianka, udanych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genial me gusta esa marca. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buena caja, ya nos contarás qué tal!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio kupiłam serum na przebarwienia z L'Oreal i zaczęłam stosować. Zobaczymy czy będą efekty. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio kupiłam serum na przebarwienia z L'Oreal i zaczęłam stosować. Zobaczymy czy będą efekty. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ta przesyłka się zacnie prezentuje muszę przyznac

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting pack, waiting for your experience with them

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ale super. Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Super! Jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kathy,
    You present us with great cosmetic tips to beautify all of you women.
    A warm Brazilian hug!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. You do have my curiosity! I hope you have great results!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa, lubię wiele produktów od Loreal. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo jestem ciekawa jak wypadnie Twój test!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie próbowałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  20. kudos to L'Oreal for recognizing the complexity of skin concerns and developing a product that seems tailor-made to tackle them. here's to hoping for radiant and even-toned skin ahead...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru