GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 5 lutego 2024

3214. Vianek - Regenerująca pianka do higieny intymnej

 Witajcie!

Dziś czas na higienę intymną.

Będę mówić o Vianek - Regenerująca pianka do higieny intymnej

"Delikatnie oczyszcza, działa osłonowo i łagodząco, wspiera naturalną mikroflorę bakteryjną minimalizując ryzyko infekcji. Pozwala czuć się świeżo i komfortowo przez długi czas. Jest łagodna i sprawdzi się do codziennej pielęgnacji."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Otworek:



Skład:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w styczniowym pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: delikatny.
Konsystencja: piankowa
Opakowanie i pojemność: pojemnik plastikowy w tonacji biało-czerwonej z czarną pompką. Pojemność: 290 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taka pianka starczy na kilka miesięcy użytkowania.
Działanieprzyjemne. Zacznę od tego, że mam słabość do piankowych produktów. Jak tylko widzę jakiś specyfik, który w trakcie użytkowania przybiera postać piany, to od razu muszę to mieć. Dlatego też bardzo ucieszyłam się ze specjału do higieny intymnej od Vianka. Co zatem mogę o nim rzec? Ano to bardzo zacny gagatek jest! Przede wszystkim, polubiłam go za delikatność działania i łagodność oczyszczania. Produkt ma także fajne, odświeżające właściwości, dzięki czemu czuję się komfortowo przez cały dzień. Na uwagę zasługuje ponadto wydajność kosmetyku, bo już jedna "pompka" pozwala na dokładne umycie wszystkich, newralgnicznych, kobiecych części ciała. Inne plusy? Ładny, przyjemny zapach, który nie jest drażniący, co dla mnie, jako osoby z tzw. wrażliwym nosem, jest bardzo ważne. Dodam jeszcze, że pianka mnie nie podrażniła, ani nie uczuliła. Użytkowanie mazidła było dla mnie czystą przyjemnością. Polecam wszystkim paniom!
Ocena:5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt, pianki do higieny int. jeszcze nie miałam, zawsze kupowałam żele, ale bardzo lubię pianki wszelakie, więc na pewno się skuszę i na tę :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tę piankę i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysoka ocena, mnie jakoś ten Vianek nie podchodzi, dotąd tylko z pomadki byłam zadowolona, ale tego płynu nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ją i bardzo ją lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej firmy jeszcze nie próbowałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. No lo he probado, pero las texturas en espuma me gustan mucho.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat mam swój ulubiony produkt do higieny intymnej i nie planuję go zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for sharing your thoughts on the Vianek Regenerating Foam for intimate hygiene. Your detailed review provides valuable insights into the product, making it helpful for those considering trying it.

    OdpowiedzUsuń
  10. Vianek ma wiele świetnych produktów. Bardzo lubię tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio lubię jedną markę 4Organic w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I liked the pump bottle for sure. And I do like this company too. Great review!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam tego typu produktów 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. This product looks really spectacular!
    Everything that contributes to female beauty I like.
    I'm a vain woman, and which of us isn't? LOL
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  15. Vianek ma świetne kosmetyki, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię piankowe konsystencje, widzę ze ocena wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba pianki jeszcze nie miałam, muszę się rozejrzeć 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. É muito bom encontrar um produto de excelente qualidade!
    Beijos nas bochechas! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. With its regenerative properties, it aims to maintain a balanced and soothing experience, emphasizing the importance of overall intimate well-being.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru