GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 3 lutego 2024

3213. Isadora Pomadka Perfect Moisture - Idealnie nawilżająca pomadka

 Witajcie!

Dziś czas na cuda pomadkowe.

Będę mówić o Isadora Pomadka Perfect Moisture - Idealnie nawilżająca pomadka.

Słowo od producenta: "Przenieś swój makijaż na zupełnie nowy poziom! Ciesz się nieskazitelnym i modnym efektem na co dzień. Wysoce napigmentowany kolor, a sama pomadka zmiękcza usta dzięki właściwościom pielęgnacyjnym."

Produkt w opakowaniu:






W okazałości:



Na dłoni:



Szczegóły:
Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w styczniowym pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: delikatny.
Konsystencja: pomadkowa
Opakowanie i pojemność: pomadka w uroczym, plastikowym opakowaniu. Pojemność: 4,5 g.
Wydajność: bardzo dobra. Taka szmineczka starczy na ponad rok czasu.
Działanieprzyjemne. Zacznę od tego, że uwielbiam mieć pomalowane usta. Czerwone wargi to bowiem mój tajny sposób na poprawę humoru w dniach, gdy mam tzw. kobiecego doła. Produkty Isadora były znane mi już dużo wcześniej, także jeszcze przed pierwszymi testami wiedziałam, że jakość jak i działanie pomadki będą wielce satysfakconujące! I nie myliłam się. Odcień 60 Cranberry to idealna, brązowa czerwień, która przepięknie pasuje do moich zielonych oczu, pogłębiając ich barwę. Specyfik jest niezwykle jedwabisty w swojej konsystencji i nadaje wargom cudny, karmazynowy odcień. I to już przy jednej warstwie. Dodatkowym atutem są właściwości nawilżające i pielęgnujące usta. Kolejne plusy? Świetny skład! Pomadka nie zawiera alergenów/konserwantów/parabenów, a w jej składzie nie ma oleju palmowego. Trwałość? Cóż, jako że nie jest to produkt zastygający, to wiadomo, że nie przetrwa starcia z jedzeniem i piciem. Nie jest to jednak jakoś bardzo kłopotliwe, bo sama aplikacja pomadki jest mega satysfakcjonująca i mogę powtarzać to przez cały dzień. Ja osobiście jestem zauroczona tym gagatkiem i na pewno kupię inne odcienie. Polecam!
Ocena:5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Hej! Nie miałam, ale już mi się podoba , chociażby ze względu na skład, a jeśli przy tym idzie również trwałość, to jestem jak najbardziej za tym, by znalazła się ona w mojej kosmetyczce - ha, ha! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I love cranberry colors. Thanks for the wonderful review. I will take note!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje usta potrzebują nawilżenia. Ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Me gusta mucho ese color del labial, es muy bonito.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice colour, thanks for your review

    OdpowiedzUsuń
  6. We always find very interesting tips here. We can even feel the fragrances and tones of the cosmetics presented to us.
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dziś w Rossmanie dwie pomadki w cenie jednej nabyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale chyba spróbuję. Podoba mi się kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko używam takich kolorków, ale mi się zdarza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajny kolor ci się trafił.

    OdpowiedzUsuń
  11. It's an amazing color, love it

    OdpowiedzUsuń
  12. It's a really cool tone. Happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny odcień pomadki, z chęcią ua wypróbuje, zwłaszcza że lubię produkty od isadora😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie używam, ale lubię popatrzeć na kolory. Ten jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  15. I like try lipstik with so many color....this has a nice texture. It must be pretty in your lip...thanks for your review

    OdpowiedzUsuń
  16. it's hard to find a lipstick that strikes the right balance between color and moisture, but this one... nails it!

    OdpowiedzUsuń
  17. The color is beautiful!!!! I like it!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru