GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 17 października 2023

3170. Zielone Laboratorium - naturalne, polskie kosmetyki

 Witajcie!

Dziś czas na naturalną pielęgnację.

Prezentuję Wam arsenał kosmetyczny od Zielone Laboratorium, jaki otrzymałam w ramach współpracy z nimi.

Oto co dostałam:





I w szczególe:

> płyn micelarny do demakijażu twarzy Woda Miętowa świetnie oczyszcza buzię z kurzu i brudu dnia powszechnego. Mega skuteczna, acz delikatna formuła jest bezlitosna dla zanieczyszczeń a łagodna nawet dla wrażliwej skóry. Do tego dochodzi piękny, miętowy zapach, umilający użytkowanie produktu.

> myjącą odżywkę do włosów Olej Jojoba i Len to mój totalny hit i ulubieniec ostatniego czasu. Cudownie myje i jednocześnie nawilża czuprynę, dając jej piękny wygląd. Włoski są mięciutkie, lśniące i zdrowe

> szampon aromaterapeutyczny Olejki Eteryczne fajny gagatek pielęgnacyjny w dni, kiedy mamy tzw. jesiennego doła. Energetyzująca formuła , dodatkiem naturalnych olejków eterycznych momentalnie pobudza do życia ciało i duszę. Specyfik dobrze myje, ładnie się pieni i jest bardzo przyjemny w stosowaniu.

> żel do mycia ciała energetyzujący Żurawina i Jabłko genialnie myjący kosmetyk, który jednocześnie nawilża skórę. Piękny, naturalny aromat owocowy jest tak kuszący, że ma się ochotę to myjadło jeść!

> odżywka wygładzająca olej migdałowy i len to istny must have dla posiadaczek włosów puszących się i niesfornych w układaniu. Gęsta, kremowa konsystencja wnika we włosy, nadając im miękkość i wygładzenie. Produkt ułatwia rozczesywanie nawet najbardziej splątanych kosmetyków!

Miałyście?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Valeu a pena ter colaborado com a marca porque recebeu o justo prémio pelo seu empenho.
    Abraço amigo.
    Juvenal Nunes

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ich. Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola! no conocía la marca, loa productos tienen buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks like a lovely collection. This would probably last me a whole year.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy często się plączą więc to produkty dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mega paka! Nie miałam jeszcze okazji używć kosmetyków tej marki. Chyba najbardziej zainteresował mnie ten miętowy płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tych kosmetyków. Nie słyszałam o nich wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. These all sound good, I love products which have a lovely smell! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne produkty. Taki zestaw do włosów, to chciałabym w komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko brzmi super, ale zaczekam na recenzję z praktyki używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne opakowania - czcionka. :) Powodzenia w testowaniu i używaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Un buen lote de productos. El agua Micelar me gusta mucho para desmaquillarme.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam ale chętnie bym wypróbowała. Miłego testoawnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. It seems so good!!!I like natural products

    OdpowiedzUsuń
  16. O, ciekawe produkty. Lubię naturalne, polskie kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I didn't know this brand, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe produkty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Belas fotos!
    Não conheço a marca.
    Beijos! ヽ(✿゚▽゚)ノ

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tej marce 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Nazwa marki obiła mi się o uszy, ale kosmetyków nie znam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru