GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 12 października 2023

3169. Maybelline Colorama Kajal kredka do oczu

 Witajcie!

Dziś czas na makijaż oczu.

Będę mówić o Maybelline Colorama Kajal kredka do oczu.

Słowo od producenta: "MAYBELLINE COLORAMA KAJAL KREDKA DO OCZU 320 VIBRANT VIOLET o kremowej formule, miękka i łatwa w aplikacji, pozwala na uzyskanie efektu od przydymionego spojrzenia do idealnej kreski."

Produkt w okazałości:

mój odcień to 320 Vibrant Violet


Na oku:



Szczegóły:

Cena i dostępność
produkt dostałam w ramach współpracy z jokasklep.pl. Normalnie kosztuje ok. 10 zł.
Zapach: typowy dla kredki.
Konsystencja: kredkowa.
Opakowanie i pojemność: fioletowa kredka, z możliwością temperowania. Pojemność: 5 g.
Wydajność: bardzo dobra. Produkt wystarczy na rok stosowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że lubię kosmetyki marki Maybelline i chętnie do nich wracam. Testowałam wielokrotnie ich tusze do rzęs, pomadki czy też produkty do konturowania. Jeśli natomiast chodzi o kredki do oczu, cóż, nie miałam do tej pory jakoś okazji ich użytkować. Na całe szczęście dostałam możliwość testów tychże cudeniek dzięki współpracy z jokasklep.plCo zatem sądzę o tymże makijażowym specyfiku? Ano fajny jest!  Przede wszystkim polubiłam ów piękny, soczysty fioletowy kolor, który idealnie współgra z zielenią moich oczu. Kredka sama w sobie jest mięciutka, bardzo łatwo się aplikuje i rozciera. Można ją stosować zarówno jako klasyczny eyeliner, ale też jako cień do powiek.  Ja najczęściej robię po prostu kreskę, którą potem rozcieram pędzelkiem, aby uzyskać efekt tzw. smokey eyes. Trwałość? Bardzo dobra. Na powiekach cały dzień bez rozmazywania się czy kruszenia. Dodam, że kredka jest mega tania i wydajna. Na pewno kupię inne odcienie!
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

23 komentarze:

  1. Polecę tę kredkę mojej siostrze. Powinna się jej spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, ale sama nie używam kredki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory używałam kredek z Avonu i byłam zadowolona. Chyba wypróbuję dla porównania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor kredki :D Super makijaż :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. It seems that the brand offers positive expectations. Thank you very much for your disclosure.
    Happy weekend.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te queda muy bien. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. I have always loved a color like this for the eyes. Great makeup style!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful colour, you look so great!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować, nie tylko firmę ale i kolor, bo u mnie zawsze kredka tylko czarna :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kredka kredką (nie znam), ale jakie piękne kreski zrobiłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor :D Pasuje do twojej tęczówki ;)
    Miłego dnia ♥
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też używam ich kredki. Bardzo dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru