GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 2 października 2023

3166. Bielenda Eco Nature nawilżająco - kojąca woda tonizująca do twarzy `Śliwka kakadu + jaśmin + mango`

 Witajcie!

Dziś czas na pielęgnację buzi.


Słowo od producenta: "W wodzie tonizującej znajdziesz 99% składników pochodzenia naturalnego. Produkt gwarantuje optymalny poziom nawilżenia Twojej skóry, neutralizuje poziom pH, który mógł zostać zaburzony podczas jej mycia. Odświeża skórę i koi podrażnienia, doskonale przygotowuje naskórek do dalszej pielęgnacji."

Produkt w okazałości:









Od producenta:



Skład:



Aplikator:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik znalazłam we wrześniowym Pure Beauty box. Normalnie można go dostać na stronie producenta.
Zapach: delikatny, przyjemny, lekko owocowy.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, z atomizerem i uroczą, owocową grafiką. Pojemność: 200 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na trzy miesiące użytkowania.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że kocham różnego rodzaju wody termalne, hydrolaty, czy toniki. To idealne specyfki na odświeżenie i ukojenie buzi w ciągu dnia, zwłaszcza, jeśli temperatura na dworze przekracza tolerowane przeze mnie symboliczne 25 stopni. Wrzesień tego roku był bowiem wybitnie upalny, co mi, jako persony ciężko znoszącej spiekotę - tylko nie bijcie - osobiście strasznie przeszkadzało. Każde wyjście z domu na podwórko wiązało się z powstawaniem mroczków przed oczami, uderzeniami gorąca i potem oblewającym mnie od stóp do głów. Na całe szczęście miałam wtedy pod ręką wodę tonizującą od Bielendy. Wystarczyła dosłownie jedna aplikacja, aby moja zmęczona spiekotą buzia, doznała cudownego ukojenia i nawilżenia. A także ochłodzenia. Produkt jest bowiem bardzo odżywczy i mega kojący. Zawartość naturalnych składników (aż 99%!) daje wspaniałe uczucie odświeżenia. Już jedna aplikacja specjału wystarczyła, aby moja zmęczona twarz odzyskała naturalny wigor i blask. Dodam, że mazidło jest mega wydajne, cudownie pachnące. Na pewno kupię kolejne opakowanie. Polecam!  
Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

22 komentarze:

  1. O dodatek jaśminu i zaraz chce się to mieć. hehe Ja nie biję, ja Cię doskonale rozumiem, wszak ja  i upały to wielcy wrogowie. Nie znoszę upałów, a jutro ma u mnie być 26 stopni...co za koszmar. hahahaha Pięknego dnia. :****

    OdpowiedzUsuń
  2. you give full rating! means you rrally like this toning water!

    OdpowiedzUsuń
  3. So fragrant! Love to try this one. Lately, all I have been getting are sprays for my hair that keep it from getting frizzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. The ingredients are really interesting!

    OdpowiedzUsuń
  5. I like the Bielenda products, I can buy there here, too! Happy October, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że i ja byłabym zadowolona z działania, szczególnie że lubię firmę i miałam już z niej kilka kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki, których używam muszą albo bardzo ładnie pachnieć, albo wcale. Ten widzę pachnie ładnie, więc zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tienes razón, ha sido un verano muy caluroso y por aquí sigue haciendo calor, yo tampoco lo soporto. Productos como este son perfectos para refrescar la piel del rostro.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Um ótimo produto e as fotos ficaram lindas!
    Boa semana!
    Beijos! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam ale zostałam skutecznie zachęcona do wypróbowania 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tą serię, a sam kosmetyk czeka u mnie na testy 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś próbkę balsamu z tej serii Bielendy- miło ją wspominam, ale jakoś ciągle owego kosmetyku zapominam kupić :D
    Wodę tą, też chętnie bym wypróbowała.
    Współczuje tych problemów ”słonecznych”- znam je z autopsji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ¡Hola! No suelo utilizar este tipo de productos, pero por lo que cuentas suena muy bien.
    Gracias por compartir. 🍁

    OdpowiedzUsuń
  14. Dbaj o siebie jak tak źle znosisz upały. Ja akurat jestem ciepłolubna ale nie będę Cię biła :D. Chętnie bym wypróbowała ten produkt. Nie jestem pewna ale chyba siostra ją miała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tę wodę i jestem z niej mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru