GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 31 lipca 2023

3139. Przesyłka od Scandia Cosmetics

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie przybyło do testów od Scandia Cosmetics:




Nie muszę mówić, że powyższa przesyłka uradowała i ucieszyła mnie wielce.

Mamy tu same cuda pielęgnacyjne, takie jak: 

a) krem do twarzy z olejkiem bawełnianym
b) żel do mycia z olejkiem bawełnianym,
c) krem do rąk z olejkiem bawełnianym,
d) prebiotyczny jogurt do ciała.

Jestem już po pierwszych testach i powiem Wam, że jest moc!
Fajna, naturalna pielęgnacja, z mnóstwem dobroczynnych składników i substancji odżywczych.

Niedługo spodziewajcie się recenzji!

Dziękuję jeszcze raz Scandia Cosmetics za zacną przesyłkę!

A Wy coś ciekawego ostatnio dostaliście?

Kathy Leonia

25 komentarzy:

  1. Ooooh, this looks great - enjoy! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tych kosmetyków. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. So nice , thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tych kosmetyków, miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek bawełniany, to brzmi zachęcająco. A pytanie, co ciekawego ostatnio dostaliśmy, to chyba tylko do recenzentów kosmetyków???

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej marki, ale krem do twarzy mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm not familiar with this brand. It will be good to see your reviews.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się fajne testowanie, serdecznie gratuluję i czekam na więcej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w testowaniu. Jeśli coś niekosmetycznego się liczy to troszkę dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paczka. Czekam na Twoje opinie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę czekać niecierpliwie na pełną ocenę produktów. Jestem jej ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna przesyłka, czekam na opinię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Que belo pacote, em?
    Me parece bom.
    Beijos! 🧡

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na relację z testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Geniales productos. Te mando un beso y te deseo una buena semana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Productos geniales. Te mando un beso y te deseo una buena semana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Productos geniales Te mando un beso y te deseo una buena semana.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne kosmetyki, kiedyś coś tam od nich miałam, ale dosyć dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna paczka, przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru