GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 20 lipca 2023

3135. Sylveco pianka do mycia ciała i włosów dla dzieci

 Witajcie!

Dziś czas na przyjemniaczka do kąpieli.


Słowo od producenta: "Aksamitna pianka do mycia włosów i całego ciała, o smakowitym borówkowym aromacie. Zawiera delikatne środki myjące, skutecznie oczyszczające i nie powodujące podrażnień wrażliwej skóry dzieci."

Produkt w okazałości:







Otworek:



Skład:



Na dłoni:



Szczegóły: 
Cena i dostępność: egzemplarz znalazłam w lipcowym boxie z Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: słodki, owocowy.
Konsystencjapiankowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, z pompką, w tonacji seledynowej pasteli i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 290 ml
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na miesiąc/dwa miesiące mycia się.
Działanie: dobre. Zacznę od tego, że uwielbiam produkty do kąpieli w formie pianki! Nie dość, że wygląda to mega uroczo, to jeszcze dostarcza niesamowitej frajdy podczas użytkowania. Moja córka również kocha tego typu gagatki myjące i zawsze, gdy przychodzi pora wieczornej toalety, w ruch musi wejść jakiś piankowy, puchaty specyfik. Nic więc dziwnego, że produkt Sylveco oczarował nas zatem już od pierwszego zastosowania. Wystarczy bowiem jedno naciśnięcie pompki, aby ukazała się przecudowna, aksamitnie kusząca, myjąca chmurka. Co natomiast z działaniem gagatka? Ano jest genialne! Przede wszystkim, cudownie myje ciało i włoski dziecka, oczyszczając je z kurzu i brudu dnia codziennego. Produkt ma cudowny, słodki zapach, który umila całą procedurę mycia. Warto wspomnieć, że dzięki zawartości dobroczynnych, naturalnych składników (m.in. olej z żurawiny i proteiny pszenicy), pianka nie podrażnia i nie wysusza delikatnej skórki, tylko nawilża i odżywia. Ciało dziecka jest mięciutkie i gładkie, a włoski pięknie błyszczące oraz lśniące. Produkt jest także łagodny i bezpieczny dla oczu naszych milusińskich, gdyż nie powoduje łzawienia ani zaczerwienienia, Jestem ową pianką totalnie oczarowana i na pewno kupię kolejne opakowanie. Szkoda tylko, że nie ma dostępnych większych pojemności specyfiku. Ale tak czy inaczej - polecam. 
Ocena: 4/5
 
Miałyście?

Kathy Leonia

25 komentarzy:

  1. Też lubię używać kosmetyków dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sounds great! So glad it works so well. Many of us need to go back to these kind of soaps as we age due to sensitive skin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej jeszcze nie używaliśmy. Fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chętnie się bym w tym umyła. Ostatnio właśnie odkryłam pianki do kapieli. Umilają mycie i są taaaakie przyjemne!

    OdpowiedzUsuń
  5. This looks lovely, I love foamy things! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka szkoda, że nie jestem dzieckiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie zauroczyły te króliczki/zajączki na opakowaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Great product dear, thanks for the suggestion

    OdpowiedzUsuń
  9. ale musi pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tiene una pinta excelente.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze opakowanie produktu, śliczna ilustracja. :) Czasami produkty dla dzieci są dla mnie wręcz idealne. hehe Pozdrawiam Cię serdecznie, mam nadzieję, że masz się dobrze. Przytulam. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt. Lubię Sylveco, mają wiele świetnych kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tego produktu, ale mnie zaciekawił :D Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tej pianki, ale te królisie są cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam. Nie mamy dzieci więc produktów do dzieci nie testuję, aczkolwiek był czas że dużo takich używaliśmy na śp. babci. Produkty dla dzieci są bardzo delikatne, więc jak najbardziej nadawały się dla starszych osób.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama bym sie umyla taką pianką 😀 lubię produkty dla dzieci, bo są delikatniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow very interesting, the picture on the packaging reminds me of Peter Rabbit

    OdpowiedzUsuń
  18. nice product review...i like try any of kind of bath soap, especially for me time

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz to mi się tego typu posty przydają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for your review. Happy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje dziewczyny uwielbiają tę piankę :) Jest jak chmurka :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru