GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 lipca 2023

3137. REVERS Cosmetics Regenerujący żel pod prysznic i do kąpieli z ekstraktem banana

 Witajcie!

Dziś czas na coś pięknie pachnącego.


Słowo od producenta: "Energetyzujący, wzbogacony o ekstrakty owocowe żel pod prysznic i do kąpieli o działaniu oczyszczającym i regenerującym. Poczuj delikatną, kremową pianę tworzącą się na Twojej skórze. Przyjemny zapach banana otuli Cię swoją słodyczą, zamieniając kąpielową rutynę w aromatyczną przygodę."

Produkt w okazałości:









Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły: 

Cena i dostępność: egzemplarz znalazłam w lipcowym boxie z Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: słodki, bananowy.
Konsystencjażelowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, z pompką, w tonacji żółtej i z białymi napisami od producenta. Pojemność: 400 ml
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na trzy miesiące mycia się.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że uwielbiam owocowe produkty do kąpieli! To dla mnie najlepsza forma wieczornego relaksu, kiedy to mam te 10 minut dla samej siebie i mogę sobie odpocząć nie tylko na ciele, ale i umyśle. Gdy zanurzę się w pachnącej, ciepłej wodzie z dodatkiem ulubionego żelu do kąpieli, wówczas tracę normalnie kontakt z rzeczywistością. Tak się odprężam i odpoczywam w najlepszy możliwy sposób. Dlatego bardzo polubiłam się z regenerującym żelem pod prysznic od Revers Cosmetics. Jego kuszący, słodki, bananowy zapach jest tak cudowny, iż mam wrażenie, że kąpię się w jakimś owocowym musie. Jeśli chodzi o działanie gagatka, również jest ono jak najbardziej w porządku! Super myje ciało od stóp do głów - a raczej uszu - pozostawiając miłe nawilżenie i odżywienie. Skóra jest czyściutka, pachnąca i odpowiednio zadbana. Warto jeszcze wspomnieć o wydajności, łatwej dostępności i niskiej cenie. Myślę, że na pewno kupię sobie kolejne opakowanie produktu. Polecam serdecznie i - jakżeby inaczej - bananowo!
Ocena: 5/5
 
Miałyście?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. i think i can smell banana essence from here hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam go już na innych blogach. Mam ochotę go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. My wife will definitely like this banana bath gel. She love banana a lot!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten zapach więc to produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie kupić ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten słodki bananowy zapach najbardziej mnie zachęca do wypróbowania tego żelu 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Great!!! I think i could like it!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sounds gorgeous, I love bananas so I will urely love this; too!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawdzę, czy mają inne zapachy, bo o ile banany jako owoce lubię, to zapach jakoś mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zapach banana, wiec jak najbardziej to coś dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Adoro banana, acho que adoraria usar este produto!
    💛 beijos!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem co sądzić o tym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten żel i jestem z niego bardzo zadowolona. Pachnie obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra recenzja , a więc warto po niego sięgnąć. Pozdrawiam z wakacji ♥️

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. I haven't seen this brand in a while. I would love to find it in the states!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hola! gracias por la recomendación, tiene que oler de maravilla. Besos

    OdpowiedzUsuń
  20. Również uwielbiam owocowe zapachy w łazienek, więc z chęcią kupię ten żelik 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka wysoka ocenka, że aż trzeba przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ to musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru