GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 1 lutego 2023

3053. Wypadanie włosów podczas mycia - styczeń 2023 r.

 Witajcie!

Dziś czas na aktualizację wypadania włosów.

Małe przypomnienie.

Zaczynamy od kwietnia 2013 r.:


Tu mamy luty 2014 r.:


Październik 2014 r.:


Styczeń 2015 r.:


Październik roku 2015:


Styczeń 2016 roku:



I kwiecień:



Październik:


Luty 2017:


I grudzień 2017 r:



Kwiecień 2018 r:



Maj 2020 r.:



Czerwiec 2020 r.:




I wrzesień 2020 r.:



Luty 2021 r.:



Maj 2021 r:



Wrzesień 2021 r.:



Październik 2022 r.:



Listopad 2022 r.:



Grudzień 2022 r.:



Styczeń 2023 r.:


Po niejakiej poprawie w grudniu, znów nastąpiło pogorszenie...

Włosów wypada nieco więcej niż wcześniej.
Myślę, że jest to spowodowane niewyspaniem i codziennymi stresami rodzicielskimi...

Dalej suplementuję witaminy z grupy B oraz zażywam Vitapil Mama.
Czy będzie lepiej?
Przekonamy się za miesiąc...

A Wasze włosiska jak się mają?

Kathy Leonia

PS. Standardowo, jak kogoś obrzydzają zdjęcia wypadniętych włosów, to proszę nie oglądać!

33 komentarze:

  1. Hairloss is not disgusting! My hair gets thinner and thinner as I get older, sad! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. No widac pogorszenie, niestety. Stres jest naprawdę straszną sprawą, na wszystko źle działa. :( Moje włosy stabilnie, nie lepiej, ale nie gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm to pewnie stres. Oby przestały tak wypadać.

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście, spora kępka tych Twoich włosów... niedobrze. U mnie z włosami spokój, są na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hair loss is a very traumatic problem. Progress has been made with implants, which give the patient a lot of self-confidence.
    Happy afternoon.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a była taka poprawa. Szkoda, że się popsuło... Trzymam mocno za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Qué pena que haya empeorado y se caiga más de nuevo, pero seguro que pronto se recupera y deja de caer en abundancia.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stres robi swoje - niestety. Suplementować witaminy jak najbardziej, ale myślę, że poza tym trzeba szczotkować włosy rano i wieczorem, stosować olejki i peeling trychologiczny głowy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby, jak najszybciej znów się poprawiło kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie na razie w miarę ok z włosami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś się stało z komentarzem - albo nie wskoczył, albo przerzuciło do spamowej sekcji. W każdym razie, napisałam, że u mnie na razie w miarę spoko z włosami. A tak w ogóle to mam nadzieję, że u Ciebie będzie wkrótce lepiej i włosy nie będą tak wypadać jak teraz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boa noite de quarta-feira. Um excelente mês de fevereiro com muita saúde e paz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uy espero que se mejore yo me pongo infusión de romero para fortalecer el cabello. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. To, że jesteś mamą może mieć duży wpływ, ale też na zimę więcej wypada. U mnie to zauważyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Moje włosy zawsze wypadały, zauważam że zimą zawsze problem się pogłębia. Tylko raz miałam naprawdę złą sytuację, ale wyleczyłam się biotebalem. Na pewno bycie mamą wpływa na włosy, tak jak na skórę. Będzie dobrze, Kochana, nie martw się!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję,że witaminy pomogą

    OdpowiedzUsuń
  17. Poród i opieka nad dzieckiem zostawiają piętno. Dobrze , że ratujesz się witaminami. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  18. I can understand your dilemma. We do evolve as we age. Our hair isn't what it used to be due to stress, births and more. Stay healthy. I know you will.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby witaminy pomogły. Mi jakoś strasznie nie wypadają włosy.

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie więcej włosów, wypadają na maxa:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola! a mi el cabello se me cae por temporadas, en otoño muchísimo mas que en verano y si es época de estrés aun mas. Besos

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje włosy się zestresowały wraz ze mną. Nie dość, że wypadają na potęgę, to jeszcze siwieję w tempie ekspresowym.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie swego czasu pomogły suplementy Juice Plus (te z jagodami z fioletową nakrętką). Właśnie muszę do nich wrócić, bo długo był spokój a ostatnio trochę więcej wypadają

    OdpowiedzUsuń
  24. One of the brain experts here once said, one of the causes of hair loss is due to stress, irregular blood flow, unbalanced hormones, excessive vitamin A, the use of the wrong shampoo and a lot of simple carbohydrate foods. to overcome it, take vitamin C and protein and practice consuming virgin coconut oil. i hope this advice can help you.

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie tak samo jak u Ciebie raz wypada mniej, a raz więcej. Plusem jest to, że mam grube i gęste włosy więc nie bardzo się tym przejmuje, gdyż nie tracą na gęstości 😀

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mocno gubiłam włosy po porodzie- przez jakieś pół roku. Potem znowu mocniej mi wypadały, gdy zaczęłam zażywać hormony. Teraz się ustabilizowało.

    OdpowiedzUsuń
  27. o matulu, ja nie mam takiego problemu na szczęści, ale zapewne mnie niedługo dopadnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi dużo wypada, ale też bardzo szybko mi rosną i mam ich sporo, więc poza suplementami nic nie robię w tym kierunku...

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie nie jest najgorzej, ale był czas że wypadały garściami.
    Okazało się to, że mam problem z tarczycą. Odkąd się leczę to nie jest najgorzej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy wpis. Nigdy wcześniej nie widziałam czegoś takiego. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie wypada sporo, ale ja mam grube i gęste włosy, co potęguje wrażenie, że jest ich niesamowita ilość. No ale taki cykl życia włosa.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru