GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 25 lutego 2023

3064. Przesyłka z fryzomania.pl

 Witajcie!

Dziś czas na cuda.

Oto co otrzymałam do testów od fryzomania.pl:







 I po wyjęciu z pudła:





Nabłyszczacz do włosów:



Pianka do włosów:



Grzebień:



Suchy szampon:


Nie muszę mówić, że powyższa zawartość ucieszyła mnie wielce.
Moja radość jest tym większa, że są to same profesjonalne kosmetyki do włosów, których tak bardzo obecnie potrzebuję.

Jak dobrze bowiem wiecie, od czasu porodu walczę o regenerację swojej czupryny.
Matowość, zwiększone przetłuszczanie, brak połysku, podatność na łamanie się i wypadanie, oraz tendencja do plątania - z tym wszystkim borykam się od kilku dobrych miesięcy.

Nie mam więc lekko z moimi kosmykami, dlatego też od razu zakasuję rękawy i biorę się za testy.

Na pierwszy ogień idzie grzebień oraz suchy szampon, bo przy małym Bobo czasem ciężko o umycie włosów, zatem dość często ratuję się szybkim odświeżeniem fryzury, coby jakoś wyglądać.

Pianka do układania włosów oraz nabłyszczacz to z kolei produkty, które na pewno będę używać w dniach tzw. wychodnego z domu (czyt. weekendy), kiedy to mam więcej czasu dla siebie (Bobo zostaje z dziadkami) i mogę spokojnie wystroić się i uczesać.  

Dlatego też niedługo spodziewajcie się pierwszych recenzji!

Dziękuję fryzomania.pl jeszcze raz za zacną przesyłkę!

A Wy coś ostatnio ciekawego dostaliście?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. Suchego szamponu nie mogę stosować, ale pozostałe kosmetyki wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. How exciting! I hope you enjoy each of these products!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a wonderful packet of goodies! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kathy, it is true that after having gestated, there are many things that must be recovered. Let's see if you succeed with the hair issue and these products are useful to you.
    Happy weekend. 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Good Luck with the efforts to improve hair condition! The products you've received from Fryzomania might do a good job with helping you restore hair quality.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna przesyłka, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje włosy na pewno się cieszą i szaleją z radości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten sklep. Mają naprawdę ogromny wybór produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z niecierpliwością czekam na recenzję zaprezentowanych produktów :) Miłego testowania.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego testowania. Czekam na twoją opinię o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, oby w testowaniu też się taki okazał. W połogu uzupełniaj także niedobory od wewnątrz, bo to one są głównie sprawcą kiepskiego stanu włosów. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kosmetyki. Piankę bym spróbowała i grzebień fajny do moich długich włosów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem suchego szamponu. Jakoś ostatnio nie mogę trafić na taki, który by spełnił moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przydatne produkty 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię suche szampony, więc chętnie bym go sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem jak wypadnie suchy szampon i pianka - czasami przydatne produkty. Ja na urodziny dostałam bony do Rossmanna, więc kosmetyki wybierałam sama :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego testowania. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i wanna know more about the pink bottle

    OdpowiedzUsuń
  20. Hejka :) No powiem Ci, że zestaw fantastyczny. Nie znam tej firmy, ale chyba im się bliżej przyjrzę.

    Pozdrowionka Kochana :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru